Ontwerpuitdaging voor topbijdragers - zozo_mp: nog maar een paar dagen om deel te nemen!

Hoi allemaal

De speciale ontwerpuitdaging voor topbijdragers die zich inzetten voor onze dierbare @Zozo_mp loopt binnenkort ten einde!

Het doel is om de beste medaille te creëren die we hem kunnen bieden op SOLIDWORKS of CATIA om hem te bedanken voor zijn hulp en de expertise die hij naar de leden van de gemeenschap :muscle: brengt :medal_sports:

Daarna zal deze medaille het embleem zijn van de topbijdragers en zal worden aangeboden aan elke topbijdrager van het jaar :trophy:

Je hebt tot 17 maart om deel te nemen!! Ga gaan, gaan!

Veel succes aan iedereen!
Coralie

1 like

Ik heb mezelf zelfs op de proef gesteld van de medaille (nou ja, ik geef toe dat ik vals heb gespeeld, het is niet SOLIDWORKS... :face_with_hand_over_mouth:) Het is goed omdat het voor @Zozo_mp !!

Design sans titre - 2024-03-12T165245.320

2

6 likes

Hallo
Dit is echt de vertegenwoordiging van wederzijdse hulp binnen dit forum!
Simpel en effectief en een mooi eerbetoon aan @Zozo_mp !
Gefeliciteerd Coralie.

1 like

Dé-zozo-lé, geen tijd en geen ruimte voor creatie in mijn agenda.
De reeds gepubliceerde reals zijn erg leuk.

2 likes

Ik ben te ontroerd door Coralie's optreden. :sob:

Met name door het feit dat de hand op de doos naar iemand anders gaat.
Wat voor het Olympisch jaar passend is.

ZZ

3 likes

Hallo vrienden

Helaas had ik geen tijd om iets te modelleren... En de resterende 4 dagen lijken me een beetje kort om mijn concept te concretiseren en een model te perfectioneren.

Het is jammer, het is een bijzonder origineel concept, maar ik moet het materialiseren om het te ontwikkelen. En overigens bewijzen dat het werkt.
Het probleem is dat ik met mijn printer heb moeten vechten om het te herstellen (en ik worstel er nog steeds mee), en dat het niet hetzelfde materiaal is als het eindproduct, wat het profiel en de kalibratie van mijn model enigszins vertekent...

Het irriteert me vooral :pensive:

Onze vriend Obi Wan zou je vertellen dat de kracht bij je is :wink:

1 like

Hallo
Ik probeer mijn voorstel aan te vragen, maar het geeft me een bericht van " conversie mislukt"

Hallo @HAMZA_BAKIR staan er accenten of speciale tekens in de titel van uw bestand?

Hoi allemaal

Ik denk dat we een extra week kunnen overlaten voor de laatkomers van de uitdaging!
Op vrijdag 22 maart ronden we de challenge af!
Veel succes aan de laatste deelnemers :muscle:
Coralie

1 like

Hallo
nee, het bestand heet gewoon MEDAL

Uitstekend idee!

Zolang de medaille niet bekend is, kan ik blijven rondsluipen op het forum.

Als ik na die datum terugkom, zou het een beetje zijn als die zangers die 15 jaar lang afscheid nemen van het podium.
Nee, ik wil niet eindigen als de castafiore!

In de tussentijd geef je me over aan ongeduld :innocent:

1 like

Bedankt @Coralie , als het einde van deze uitdaging het begin van @Zozo_mp markeert, stel ik voor om het uit te stellen tot 2030!! :bulb:

4 likes

Hallo @HAMZA_BAKIR ,

Kunt u mij uw voorstel in zip sturen, per bericht op het platform of per e-mail op coralie.saintcyr@visiativ.com
Bedankt!
Coralie

Hallo @Coralie
Ik heb je het voorstel per e-mail gestuurd
Bedankt

1 like