De speciale ontwerpuitdaging voor topbijdragers die zich inzetten voor onze dierbare @Zozo_mp loopt binnenkort ten einde!
Het doel is om de beste medaille te creëren die we hem kunnen bieden op SOLIDWORKS of CATIA om hem te bedanken voor zijn hulp en de expertise die hij naar de leden van de gemeenschap brengt
Daarna zal deze medaille het embleem zijn van de topbijdragers en zal worden aangeboden aan elke topbijdrager van het jaar
Je hebt tot 17 maart om deel te nemen!! Ga gaan, gaan!
Ik heb mezelf zelfs op de proef gesteld van de medaille (nou ja, ik geef toe dat ik vals heb gespeeld, het is niet SOLIDWORKS... ) Het is goed omdat het voor @Zozo_mp !!
Hallo Dit is echt de vertegenwoordiging van wederzijdse hulp binnen dit forum! Simpel en effectief en een mooi eerbetoon aan @Zozo_mp ! Gefeliciteerd Coralie.
Helaas had ik geen tijd om iets te modelleren... En de resterende 4 dagen lijken me een beetje kort om mijn concept te concretiseren en een model te perfectioneren.
Het is jammer, het is een bijzonder origineel concept, maar ik moet het materialiseren om het te ontwikkelen. En overigens bewijzen dat het werkt. Het probleem is dat ik met mijn printer heb moeten vechten om het te herstellen (en ik worstel er nog steeds mee), en dat het niet hetzelfde materiaal is als het eindproduct, wat het profiel en de kalibratie van mijn model enigszins vertekent...
Ik denk dat we een extra week kunnen overlaten voor de laatkomers van de uitdaging! Op vrijdag 22 maart ronden we de challenge af! Veel succes aan de laatste deelnemers Coralie
Zolang de medaille niet bekend is, kan ik blijven rondsluipen op het forum.
Als ik na die datum terugkom, zou het een beetje zijn als die zangers die 15 jaar lang afscheid nemen van het podium. Nee, ik wil niet eindigen als de castafiore!