Hoi allemaal
In de afgelopen 2 maanden is de myCAD Community 10th Anniversary Design Challenge gehouden met als thema " Design the 10 Year Trophy on SOLIDWORKS of CATIA "
We hebben 25 voorstellen voor trofeeën ontvangen, dus gefeliciteerd en bedankt allemaal!! Jullie voorstellen zijn de een nog mooier dan de ander en jullie hebben het de jury weer eens moeilijk gemaakt...
Over de jury gesproken, hier is het:
Het bestond uit 2 myCAD/SOLIDWORKS-experts: Philippe ROSSIGNOL en Lucile JARICOT, een 3D-printexpert, Sébastien DESBOIS (want ja, de winnende trofee wordt 3D-geprint!) en de communicatie- en marketingdirecteur, Lydia JOUVAL, Frédéric CHOSSON en ikzelf.
Zonder verder oponthoud, hier zijn de grote winnaars:
3e plaats : @arnaud.cuisinier_1 die de 3e plaats heeft gewonnen, gefeliciteerd! Je trofee weerspiegelt de waarden van de gemeenschap, wederzijdse hulp en ondersteuning
2e plaats : @TheOtherMJ wint de 2e plaats! Een trofee vol kleur en werk! Alle details werden gefeliciteerd door de jury
1e plaats : @DoubleL wint de uitdaging! Zeker, geen enkele uitdaging kan hem stoppen... De jury was onder de indruk van de originaliteit en creativiteit van het ontwerp! Van harte gefeliciteerd!
Ter herinnering: er waren 3 prijzen te winnen: 1 GoPro, 1 DJI-drone, 1 Canon-camera, @DoubleL zal de eer hebben om de prijs van zijn keuze te kiezen, vervolgens @TheOtherMJ en ten slotte @arnaud.cuisinier_1 zal de laatste prijs hebben!
En natuurlijk ontvangt elk van de deelnemers een myCAD goodie! @ alle deelnemers die ik laat je stuur me je contactgegevens per privébericht of per e-mail naar coralie.saintcyr@visiativ.com zodat ik verder kan gaan met de verzendingen
Nogmaals gefeliciteerd allemaal en ik kan niet wachten op de volgende uitdaging!
Coralie