Ik heb ernaar gestreefd om een nuttig, ecologisch ontworpen en 99,25% herbruikbaar object te creëren. Het is een 4,5% Ecolo-product volgens de laatste resultaten.
Ik weet het zeker voor de rest
Vriendelijke groeten
PS: @Coralie ik heb geen tijd om een consumentenfietsaccessoire te maken
@DoubleL worden punten gebruikt voor je positie onder communityleden. Elk van uw bijdragen (antwoord op het forum, toevoeging van tutorials, enz.) levert u punten op en stelt u in staat medailles te winnen! Degenen die de meeste punten hebben, zijn de "topbijdragers" van het platform;)
- Moet het model van het concept compleet/functioneel zijn (geanimeerde onderdelen) of is de renderweergave van de mogelijke posities van bijvoorbeeld de onderdelen voldoende?
- Moet het renderen vanuit Visualise gebeuren of kunnen we ook gebruik maken van één of meerdere andere software en rendering engines?
Ik heb wel een idee voor een object, maar ik weet niet of ik de tijd zal hebben om het te ontwerpen... Had ik de wedstrijd maar vanaf het begin gezien.
- Inderdaad, hoe succesvoller het model van uw ontwerp, hoe groter de kans dat u de uitdaging wint: het doel is om uw ontwerp op het eerste gezicht te begrijpen! Je hoeft het niet te animeren, maar als het animeren van je ontwerp je helpt het te begrijpen , kun je het doen! Is dit gewoon een bonus voor jou;)
- u bent verplicht om de SOLIDWORKS- of CATIA-software te gebruiken, andere software, zelfs renderingsoftware, wordt niet geaccepteerd...
Geen paniek, je hebt nog tot 7 mei om mee te doen:)