Hallo
Ik heb een probleem met het downloaden van het CAD-bestand van de Connect challenge
Hallo
Ik heb een probleem met het downloaden van het CAD-bestand van de Connect challenge
Als het voor de 3D-weergave op het forum is, moet je een stl laden voor het 3D-bestand dat kan worden bekeken, en vervolgens afzonderlijk de natives of STEP voor de organisatoren en alleen zichtbaar voor hen.
Maak je geen zorgen, we zijn met z'n drieën die niet begrepen hoe ze het moesten doen (Wouarfff)
Cdlt
PS: Nogmaals bedankt aan Greg die me vertelde hoe ik het moest doen
Bizar! Je bent vast vergeten een vakje aan te vinken door de foutmelding!
Het lijkt meer op een probleem met betrekking tot de overdracht:
- ofwel verbinding pb (onvoldoende snelheid in verhouding tot de grootte van het over te dragen bestand, ontvangende server een beetje overbelast);
- of pb van grootte (ben je ruim onder de 600MB)
Hallo @BE concept
Plezier! want om meer dan 600 MB met solidworks te hebben, moet je er al voor zorgen en als het onderdeel maar 40 x40 x80 is, zou het veel kans kosten om zo'n volume te bereiken :-) :-)
@Zozo_mp: het is niet de grootte van het onderdeel die de grootte van het bestand maakt, maar eerder de details: Ik heb net getest:
- een cilinder Ø100 lg 100: 52kb bestand;
- een Ø100 lg 1000 cilinder: 48kb bestand!
Zolang de conversie minder compact is, hebben we verrassingen (ik had het probleem met 3D-PDF's).
@Stefbeno
Dank u voor uw verstandige en relevante opmerking Stef.
In het model dat ik al heb gepost zat ik boven de 6.500 kb, dus nog steeds erg ver van 600 MB
Dus oké, over de impact van de complexiteit zie je over een paar uur een tweede, complexer model dat ik zal posten voor de wedstrijd waar het aantal KB significant wordt.
Halverwege de assemblage met 11 onderdelen zit ik al op 305 kb wat me wat marge geeft. Ik zal je aan het einde het totale gewicht vertellen. :-) :-)
Aan Plutarchus
Ik kan het STL-bestand ook niet plaatsen; Ik krijg dezelfde foutmelding.
Hallo
In het 3D CAD-bestandsgedeelte moet u het native SW- of CATIA-bestand plaatsen. L
Dan, in de sectie Downloadbare bestanden, moet je alle elementen plaatsen (een gecomprimeerde map is beter denk ik) met native bestand, stl-bestand gerenderde beschrijving enz.
Hallo
@ Clémentine:-) Dit is niet de ruimte waar Aliende en delrue.karyll het over hebben
Je moet op een specifieke plaats posten om de 3D-visie in het wedstrijdgebied te hebben.
De overige laadruimtes (dit zijn de ruimtes waar Clementine het over heeft) zijn bedoeld voor de jury en het tonen van 2D-beelden.
Kijk naar de foto, het werkt nog steeds :-)
Nee, ik had het over de 3D CAD-bestandsruimte waarmee je de 3D in de viewer kunt weergeven. Het is dit gebied dat blijkbaar bugt. Maar niet voor iedereen, ik zie dat sommigen erin geslaagd zijn hun native bestand te downloaden dat wordt weergegeven in de 3D-viewer.
Hallo
Het probleem is gemeld, we houden u op de hoogte zodra het in Chrome is opgelost.
Alvast bedankt voor uw begrip,
Chloe
Hallo Chloé
Even voor de goede orde, ik gebruik Firefox en het downloadt zonder pb.
Bovendien, waarom Chrome of IE6 opleggen, die alleen worden gebruikt om Firefox te downloaden :-) :-)
@Clémentine Ok, we hebben het over hetzelfde! Super!
Bedankt @Zozo_mp, op FireFox werkt het!