Wijziging van beperkingen tussen 2 instanties

Hallo

Ik heb een familietafel gemaakt van een assemblage.
Ik zou graag tussen 2 exemplaren, van deze familietafel, de beperkingen tussen 2 kamers willen veranderen.

Dit stelt me in staat om een montage-exemplaar in de rustpositie en een andere in de bediende positie te hebben zonder een kant in de familietafel te hebben.

Dank u voor uw hulp.

Sorry voor mij, geen oplossing.

Hallo

Heb je geprobeerd om 2 verschillende beperkingen tussen je 2 kamers te creëren en de familietafel te gebruiken om degene waarin je geïnteresseerd bent te verwijderen/activeren, afhankelijk van de configuratie?

Hallo

Zoals Chamade zegt, je kunt de component 2 keer invoegen en in de familietabel maak je een instantie met  de ene component en een instantie met de andere.

Anders is een ding dat ik regelmatig gebruik, het samenstellen van de component met een dimensie en die dimensie relateren aan een parameter met een relatie.

Vervolgens hoeft u alleen maar de instellingen in te voeren om de positie van de assemblage te wijzigen.

S.B

1 like

Bedankt, het is een goed idee, maar tussen mijn instantie in de rustpositie en in de bediende positie verandert de volgorde van de componenten in mijn modelboom.
Dus ik denk niet dat je idee kan werken
Wat denk je??

Bedankt s.b, mijn collega is op zoek naar het maken van een parameter.

De beperking is dat men geen beoordeling mag gebruiken.

We proberen een PMH- of PMB-parameter te maken en een relatie te schrijven die zegt:
Als de parameter LMP is
het verschil tussen het contact tussen de vlakken is gelijk aan een referentiedimensie gemeten in TDC.

Behalve dat de verhogingen, en de toevoeging van de beoordeling.

Heb je een manier om deze toename te vermijden??

Heel erg bedankt voor je hulp

Alle onderdelen van een assemblage moeten met elkaar in contact zijn

als je niet  wilt dat de stukken elkaar raken

Je moet tussenstukken maken (die je later verbergt), maar ze vooral niet verwijderen

@+ ;-)

Mijn 2 stukken zijn geassembleerd met een afmeting van 0 tussen het vlak.
Tijdens de 1e regeneratie wordt rekening gehouden met de referentiewaarde van het TDC.

Maar tijdens de 2e regeneratie sinds de PMH-kosten zijn verplaatst, herberekenen ze en verhogen ze opnieuw.

Ik weet niet of ik heel duidelijk ben.
Ik zal hem moeten vertellen dat hij stopt met het berekenen van de relatie

Als je stukken elkaar raken

1. ze moeten beperkt zijn (toeval) punt/vlak;  punt/decreet; Stop/Gezicht; hoofd/hoofd; gearresteerd/gearresteerd; punt/punt enz...... en niet met kansen
  2. Of u beperkt de afmetingen via het punt van oorsprong van uw assemblage door uw eerste gelegde onderdeel vast te leggen

@+ ;-)

PS: maak screenshots voor een goed begrip

Ik weet niet of het niet veel heeft geholpen, maar dit is eigenlijk waar we naar op zoek zijn.
Aan de linkerkant staat de TDC, met een rating van A gelijk aan een waarde.

In PMB wordt de kans op A gelijk aan 0 en ligt het tussen de rode munt en de groene munt.

Wetende dat het rode stuk een vast stuk is dat niet beweegt.

Dank je wel:)

pmh_et_pmb.png

Ik zie niet in waarom je dingen niet opzij wilt zetten, maar je moet je redenen hebben.

Als ik het samenvat meet je een afstand tussen een vliegtuig en een kamer en vervolgens voer je deze afstand in de positionering van het vliegtuig in.

Dus, aangezien de meting varieert, ook de positionering, is het alsof je d1=d1+5 doet, bij elke regeneratie neemt de kans met 5 toe.

Heb je het recht om een Booleaanse variabele in relaties als deze te plaatsen:

actie = NEE (of JA)

als actie = nee

d1=0

anders

d1=100 (ervan uitgaande dat 100 de positie van het vlak is zodra het mechanisme in actie is)

endif

Bericht via kruispunt:

Zit het groene stuk vast aan het zwarte?

Ja, ik heb niet het recht om het opzij te zetten, te veel fout als het een nieuw persoon is die het project overneemt.

Ja, ik kan de relatie gebruiken die je me vertelt.
Maar we willen opmerken dat D1 = "de A-rating in PMH".

Behalve dat het bij de 1e regeneratie loopt, maar bij het 2e zicht dat de A-rating beweegt, werkt het niet meer.

Ben ik duidelijk??

Nee, alleen het rode stuk staat vast.
Groene munt glijdt in zwarte munt

Via je diagram bevestig je het groene stuk op de zwarte en

een beperking op het rode deel, aangezien dit het enige is dat is gefixeerd op het punt van oorsprong van uw montage , aangezien de afmeting altijd A is

@+

bedankt GT22, maar het is niet echt van hem.

Ik heb geprobeerd iets eenvoudigers opnieuw te ontwerpen.

Het rode en vaste stuk.

In PMH bevindt het zwarte deel zich in vlak/vlakspanning op het onderste oppervlak van het rode deel. Een beoordeling is een referentiebeoordeling. (het resultaat van de montage en die niet met de hand kan worden ingevoerd).

In PMB moeten we ervoor zorgen dat de beperking vlak/vliegtuig opheft en dat het in contact komt met het vliegtuig^/vliegtuig aan de bovenkant. (indien nodig en vooral indien mogelijk, kunnen we het referentienummer gebruiken)

Vertel het me als het nu duidelijker is.

Bedankt

pmh_et_pmb_2.png

@gt22, daarom vraag ik of het groene stuk vast staat ten opzichte van het zwarte.

Want als dit het geval is, is de positie van het groen ten opzichte van het zwart A+ep rood.

Anders maak ik voor de overdracht van bestanden soms montagenota's waarin u de belangrijke informatie schrijft.

1 like

Voor mij is het niet erg duidelijk 

1. Je zegt dat het groene stuk op het zwarte wordt geforceerd wat betekent dat het niet meer zal bewegen
  2. Dus groene en zwarte solidariteit
  3. nu als groen en zwart = 1
  4. Ze kunnen zonder problemen muteren langs de baan tussen zwart en rood en groen en rood met axiaal toeval
  5. en of het rode deel vastzit en wordt beperkt via de basisoorsprong van de assemblage
  6. @+

Sterker nog, je wilt dat A zichzelf bijwerkt als je de assemblage evolueert, toch?

Als je bijvoorbeeld in je assemblage een schets maakt die op de vlakken van de verschillende onderdelen rust, kun je afmetingen (referentie) x= zwart deel/groene deelopening en y= dikte van het rode deel krijgen.

Van daaruit is A = x-y die je opnieuw injecteert in je relaties met de Booleaanse methode voorgesteld door s.b

Eerlijk gezegd lijkt het mij minstens zo riskant om door te geven als het met de hand invoeren van een beoordeling.

We gebruiken vaak dubbele delen.

Ze worden in eerste of tweede instantie weergegeven.

- de eerste keer met een stuk in positie A

- de tweede instantie met het andere (identieke) stuk in positie B

1 like