De taal wijzigen in solidworks

Hoi allemaal

Een probleem dat ik tegenkwam met Solidworks is:
Als iemand een onderdeel aanmaakt met Solidworks geconfigureerd in een taal (bijv. Frans) en het naar een andere gebruiker stuurt  en deze laatste wil dit onderdeel bewerken met een Solidworks geconfigureerd in een andere taal (bijv. Engels)
Maar hij merkt dat de namen in de boom niet automatisch worden vertaald, bijvoorbeeld: de Leave-functie vertaalt zich niet in filet ... enz., alle namen blijven in het Frans!!
Is er iemand die een oplossing heeft gevonden??

Bedankt

1 like

In de opties kunt u de menu's wijzigen in Engels, maar dat is alles.

De termen die in een taal worden gezet, blijven in die taal. (Functies, esqyuisses, vlakken,...=

3 likes
het lijkt mij dat Alain gelijk heeft. Je kunt de taal in de creatieboom niet wijzigen.
1 like
Maar aangezien we alles in de boom kunnen hernoemen, kun je de vertaling achter de naam van de Franse functie zetten

Hallo

Er is een tutorial over "taalverandering"

Cdt

Fred

1 like

Hallo

Het is heel gemakkelijk om talen te veranderen, zie deze zeer goede tutorial van @Bart:

http://www.lynkoa.com/tutos/solidworks/changer-la-langue-de-solidworks

2 likes

Hallo

Is er geen oplossing voor de creatieboom...

Ik heb een bestand ontvangen en de boom is in het Chinees :-(

Geen zorgen als het in het Engels is, maar hier moet ik zeggen dat het veel minder gemakkelijk te vertalen is.

Bij voorbaat dank voor uw hulp

Bedankt voor de advertentie van de tutorial ^^

Overigens is het wijzigen van de taal in de originele creatieboom niet mogelijk.

Of je hernoemt de functies één voor één, of je werkt in de oorspronkelijke opnametaal.

Dat is het =)

1 like

Hallo

Ik bevestig wat Bart zegt. Bovendien lijkt deze bewerking mij logisch, aangezien iedereen de functies en schetsen naar wens kan hernoemen. Dus bij het wijzigen van de taal, als er een automatische verwerking was, kan ik me de boxon voorstellen (als je de vertaling al ziet vliegtuigmodus in plaats van de planmodus, is het eng).

1 like