Het forum is nu beschikbaar in verschillende talen: Frans, Engels en Duits U kunt zonder taalbeperkingen uitwisselen met gebruikers uit andere landen! Schrijf in uw taal en uw vraag/antwoord wordt automatisch vertaald! Als de vraag is vertaald, heeft u de mogelijkheid om deze in de originele taal te bekijken;
Neem een test mee en geef ons uw feedback! Als u aanbevelingen heeft, aarzel dan niet om deze naar ons te sturen
Hallo; Het zou wenselijk zijn om de oorspronkelijke taal van berichten te kunnen identificeren: Bijvoorbeeld, (net hierboven) vertaalt Microsoft " Bravo " als " dapper "...!! Ik ben benieuwd hoe deze boodschap voorlopig vertaald zal worden...
Hallo De vertaal-API detecteert automatisch de invoertaal en vertaalt vervolgens de getypte tekst van de gedetecteerde taal naar de 3 talen die beschikbaar zijn op het forum (FR, EN en DE).
Dit proces wordt automatisch uitgevoerd van begin tot eind, we hebben niet de hand om het te verbeteren omdat het Microsoft API's zijn, we zijn ons ervan bewust dat de vertaling nooit perfect zal zijn, maar dit is meer dan voldoende.
Duidelijk. Omdat het vertalen van " Bravo " als " moedig "... Het is jammer voor het 1e voorbeeld van het forum
Hé, ze zouden me tijdens mijn baccalaureaatsexamens over Engels zeggen!! Omdat ik in mecha zit en niet in taal, denk ik dat iedereen mijn niveau op dat moment kan afleiden