Hallo, Op solidworks 2021 heb ik een extrusie gemaakt van een schets A die ik graag zou willen veranderen, dat wil zeggen dat dezelfde extrusie is gemaakt van een schets B. Is dit mogelijk of moet ik een tweede extrusie maken?
Hallo
Kun je wat foto's voor ons plaatsen zodat het meer betekenis heeft?
Hallo
Ik heb de afbeeldingen toegevoegd. Mijn "Flange" extrusie is gebaseerd op de "Flens 1" schets en ik zou deze graag willen veranderen om gebaseerd te zijn op "Schets 34". Bij het bewerken van de functie heb ik niet de mogelijkheid om dit te doen. Het gebied "geselecteerde contouren" levert niets op.
arbre.jpg
fonction_extrusion.jpg
Als u de schets "flens 1" niet meer nodig heeft, is het mogelijk om deze afleiding te annuleren, het plan te bewerken en het overeen te laten komen met dat van "schets 34", de schets "bruid1" te bewerken, "schets 34" om te zetten.
Persoonlijk zal ik een nieuwe baas creëren en dan de kindrelaties opnieuw toewijzen;)
Bedankt
Ik leid af dat je niet direct een nieuwe schets aan de extrusie kunt toewijzen. Deze methode maakt het echter mogelijk om de originele extrusie niet te vernietigen, wat in sommige gevallen problematisch kan zijn (andere functies die ervan afhankelijk zijn, enz.).
Bedankt voor je hulp
Hallo
Nee, dat is niet mogelijk. In dit geval is de oplossing om elke schets afzonderlijk te extruderen (door de samenvoeging uit te schakelen) en evenveel configuraties als verschillende extrusies te maken. Dan activeer je degene die je wilt.