Het forum is onlangs veranderd,
De vorige verdiende veel verbeteringen,
En nu met de nieuwe, denk ik dat er nog een is...
Laten we onze opmerkingen hier plaatsen, misschien wordt er naar geluisterd.
Moge de donkere kant bij je zijn...
Het forum is onlangs veranderd,
De vorige verdiende veel verbeteringen,
En nu met de nieuwe, denk ik dat er nog een is...
Laten we onze opmerkingen hier plaatsen, misschien wordt er naar geluisterd.
Moge de donkere kant bij je zijn...
- Categorieën voor een vraag worden niet meer weergegeven wanneer de pagina "Vragen" alle vragen vermeldt.
- Wanneer u een vraag leest, wordt de naam van de auteur afgekapt, onleesbaar (terwijl hij ruimte heeft om deze volledig weer te geven, zoals op de pagina "Vraag").
- Je moet een link toevoegen om direct naar het laatste antwoord van de vraag te gaan (basisfunctie van alle forums) in plaats van gedwongen te worden de vraag weer te geven, dan naar de laatste pagina te gaan, dan helemaal onderaan de pagina te gaan...
- Op de pagina "Vragen" moet een ander sorteeressay worden ingesteld (en indien mogelijk als standaard worden ingesteld): Laatste antwoord "en" Laatste gestelde vraag (functie die ook in andere forums bestaat)
Om de laatste foruminterventies mogelijk te maken (of het nu antwoorden zijn of niet).
In plaats daarvan worden we gedwongen om eerst de laatste vragen weer te geven en dan de laatste antwoorden, het is heel erg vervelend en tijdverspilling voor gebruikers.
vreemd genoeg heeft deze vraag de categorieën die op de pagina "Vraag" verschijnen, vreemd...
Hallo
Bedankt voor de feedback.
1. Ik heb de categorieën gerapporteerd, het is inderdaad een bug.
2. Ik zie niet waar het over gaat voor de daders? Is het niet afgekapt aan mijn kant?
3. Mogelijke evolutie, ik zal wijzen voor de link naar het laatste antwoord
4. Zijn meerdere leden het op dit punt eens? Toon je liever standaard de laatste antwoorden in plaats van de laatste vragen?
Bedankt
voor punt 4. Het is meer een mix tussen "laatste vraag / laatste antwoord"
Het zou eerder "laatste activiteit" kunnen worden genoemd
Punt 2. Zie screenshot
Hallo
Voor de 3e en 4e ben ik het 200% eens. Op https://www.developpez.com/ de knop kun je zelfs naar de eerste ongelezen vraag gaan. De beste ;-)
Je hebt zelfs toegang tot de verschillende pagina's bovenaan elke pagina. Dit voorkomt het pijnlijke scrollen naar de onderkant van de pagina.
Het sorteren werkt minder goed dan op de vorige versie. Wanneer ik mijn browser (Firefox 57) en de http://www.lynkoa.com/questions pagina start. Ik merk dat ik de standaardsortering heb (Recent +) en de vragen zijn enkele dagen oud.
Als ik een van mijn bijdragen open en op forum klik, verschijnen de nieuwe vragen dan...
Oh ja, ik was vergeten dat "de paginaknoppen" niet toegankelijk waren aan de bovenkant!
Hallo
Voor punt 1, het zij zo.
Voor punt 2 geldt dat het thuis niet afgekapt wordt en dit op 4 PC's, zie bijgevoegde afbeelding.
Voor punt 3 zou een directe link naar het laatste antwoord inderdaad een pluspunt zijn.
Voor punt 4, Als iedereen standaard de laatste antwoorden geeft, dan is het mogelijk dat de laatste vragen vaak geen antwoord hebben omdat ze niet verschijnen omdat ze standaard nog geen antwoord hebben, ik vind dat het een beetje het tegenovergestelde is van hoe een forum op basis van wederzijdse hulp werkt. Van mijn kant geef ik er de voorkeur aan om me te abonneren op vragen waarvoor ik denk dat ik een bijdrage kan leveren en standaard de huidige instelling te behouden.
Vriendelijke groeten
Hallo allemaal, ik ga mijn waaghals doen... voor het weekend maar ik vind dat er sinds de Lynkoa update veel (te veel!?) rood is naar mijn smaak, en daarom vind ik het minder helder dan voorheen. bovendien heb ik veel moeite met het volgen van mijn bijdragen...
Ben ik de enige die dat denkt?? Zo ja, ok de uitgang is deze kant op! Anders bedankt voor het melden zelf!! :)
En andere dingen die me net opvielen, voor elk antwoord heb ik 3 meldingen per e-mail.
We moeten kennisgevingsregels instellen, om slechts één e-mail te hebben.
Ik ontvang:
"Forum bijnaam" je hebt een nieuw antwoord...
"Lynkoa" een antwoord werd gepost op Lynkoa
"Lynkoa" er is een antwoord toegevoegd op de vraag...
Nog iets, wanneer u zich op de pagina "Melding" bevindt
We zouden een link / knop nodig hebben om terug te keren naar het forum.
ok voor alle opmerkingen
de bijdragers van de week zijn nog steeds geblokkeerd van de nieuwe site, al X keer gezegd ;-(
x het versturen van e-mails voor hetzelfde antwoord op de gegeven vraag
Werkt vergelijkbare inhoud niet meer?
Het is waar dat er een direct verband is met het antwoord of de vraag zal een onmiskenbare + zijn
probleem van het vinden van tutorial
en een grote indruk van latentie bij het valideren van een antwoord
@+ ;-)
@ remrem , wanneer je "Sorteren werkt minder goed dan op de vorige versie. Wanneer ik start mijn browser (Firefox 57) en de http://www.lynkoa.com/questions pagina. Ik merk dat ik de standaardsortering heb (Recent +) en de vragen zijn enkele dagen oud."Weet je zeker dat dit niets te maken heeft met je Firefox-instellingen, ik heb dezelfde versie als jij op 4 pc's en heb dit probleem nog nooit gehad.
Aan olivier42, heb je je instellingen in je profiel gemaakt:
Vriendelijke groeten
Ja, ik heb de notif-instelling gecontroleerd,
Maar misschien als je een onderwerp aanmaakt, ben je automatisch geabonneerd, maar dan heb je een regel nodig om slechts één e-mail te sturen.
Maar dat verklaart niet waarom ik er 3 krijg!
Met het oude forum had ik dit probleem niet.
Oh ja, nieuw punt:
Wanneer we een antwoord plaatsen, gaan we terug naar pagina 1 van de vraag, we moeten ons terugsturen naar de pagina waar het antwoord dat we zojuist hebben gepost zich bevindt.
Feit is dat de ram-site vanmiddag moeilijk is ;-(
Nog één ding:
In het formulier om een nieuwe vraag aan te maken, moet je het aantal tekens beperken (de teller voor de gebruiker weergeven?) en een tekst toevoegen die uitlegt dat hij zijn vraag op een korte manier moet stellen omdat het maar een titel is.
En dat hij zijn lange vraag in het volgende tekstvak kan schrijven!!
Hallo
Het sorteren werkt als ik naar de startpagina ga en vervolgens naar het forum.
Aan de andere kant, als ik een bladwijzer gebruik om naar het forum te gaan, dan is de sortering verouderd.
Hallo
@ remrem, zelfs als ik het zo doe heb ik het probleem niet, aan de andere kant in mijn Firefox-instellingen bewaar ik nooit de geschiedenis:
Misschien...
Vriendelijke groeten
Nog een punt:
De datum en tijd ontbreken en worden niet weergegeven in de oorspronkelijke vraag.