Forum Verandering - Opmerkingen

Nou, ik heb de datum, maar het is na wat blijkbaar is afgekapt bij jou thuis:

Vriendelijke groeten

Ik praat op de pagina over de vraag zelf, niet op de pagina met alle vragen (dat is oké voor mij).

Als ik een vraag open, heb ik dit (zie screenshot)

capture2.png
1 like

Nou ja, we hebben het over hetzelfde:

Is het lang na wat er in uw huis is afgekapt!!

1 like

Oh ja, absoluut, het heeft te maken met het afkapprobleem

1 like

Om terug te keren naar de Sorteren van vragen, komt het eerste vak "+ recent" overeen met "laatste vraag en/of antwoord".

In dit geval is het niet nodig om een nieuw type aan te maken, maar moet het worden gecorrigeerd.

Nieuw punt:

Als ik een afbeelding plaats (bericht hierboven), heb ik het voorbeeld, ik verklein het beeld, het wordt goed verkleind in het voorbeeld.

Maar wanneer ik het bericht valideer, wordt er geen rekening gehouden met de verkleining en de randoptie!!

En toen ik het bericht opnieuw bewerkte, bewaarde het voorbeeld mijn wijzigingen...

1 like

Hier is de opname

capture2.png
1 like

Nog een punt:

Voeg voor elke vraag de mogelijkheid toe om deze in een "geen antwoord"-status te zetten

om niet langer een permanente herinnering te hebben bij de ingang van het forum,

om ons te vertellen "dat we een goed antwoord moeten kiezen"

(om de statistieken van het forum op te blazen.....)

2 likes

Nog een punt:

In het vorige bericht heb ik de cursieve tekst onderstreept, en zodra het bericht is gevalideerd, zie je de onderstreping niet...

Nog een punt:

Omdat berichten een opmaak hebben die in de breedte is vastgelegd,

U moet de vensters op dezelfde breedte instellen wanneer u een bericht maakt of wanneer u een bericht bewerkt.

(om de regeleinden te hebben, die overeenkomen met de uiteindelijke weergave)

1 like

Voor categorieën die niet meer verschijnen, bijvoorbeeld wanneer u er meer dan één selecteert, verschijnen ze uiteindelijk op de pagina "Vragen"

1 like

omdat we nog steeds niet de mogelijkheid hebben om "de herinnering niet meer te hebben" (alleen voor sommige van onze vragen, niet voor alle),

Dit is bedoeld om ons te dwingen een antwoord te kiezen, en onze vragen worden "opgelost", en daarom de statistieken te vergroten...

Als dit herinneringsbericht nu verschijnt, kun je het niet eens sluiten, omdat de knop (helemaal onderaan) is verdwenen!! (gedwongen om de pagina een tweede keer opnieuw te laden)

1 like

Nog een nieuw probleem, voor een melding, ik ontvang 7 of 8

Hallo

Het probleem van de categorieën is opgelost.

Ik heb er in de evolutie op gewezen:

- Voeg de 2 filters "+ Recent" en "Laatste antwoorden" samen voor één filter "Laatste activiteit"

- Maak een "Geen beter antwoord"-status die de pop-up uitschakelt totdat er een nieuw antwoord verschijnt

- Voor de integratie van afbeeldingen past het zich aan de breedte van de kolom aan, in een responsieve dynamiek.

- Blijf op één lijn bij het plaatsen van een reactie

- Beperk het aantal tekens in het titelvak van een vraag

Aan de andere kant, kunt u mij alstublieft een update geven over de meldingsproblemen?

Bedankt

om te zien of het nog een keer gebeurt, of niet...

Zie screenshot "13h57"

capture2.png

Het verdwijnen van de knop om "het venster te sluiten" die ons vraagt een antwoord te kiezen op onze huidige vragen, het is niet praktisch... (zie screenshot).

Nieuw punt: op de pagina "Vragen" zien we aan de rechterkant een vakje met onze vragen; Maar daarin kan ik mijn laatste vraag niet vinden.

capture2.png
2 likes

Nieuw punt: wanneer u een bericht bewerkt, voor het gecorrigeerde bericht, dan valideert u, de pop-up die aangeeft dat de wijziging is aangebracht, verschijnt goed, maar u blijft op de pagina "het bericht bewerken"

1 like

Nieuw punt:

Bij het formatteren, om het gemakkelijker te maken om lange berichten te lezen.

Wanneer we het bericht bewerken, is onze opmaak zeer aanwezig.

Maar wanneer u het bericht valideert, verdwijnt de opmaak.

Voorbeeld: dubbele regelafbreking, meerdere spaties, enz.

1 like

Bij het sorteren van de vragen zou het goed zijn om "Laatste vraag" terug te zetten na de verschillende keuzes.

Nog een punt: Zet de "gelezen/ongelezen" functie terug met een kleurcode of andere, zodat je op de "Vraag" pagina direct kunt zien of je het onderwerp/bericht al gelezen hebt of niet.

en met de volgende functies:

Dit onderwerp markeren als gelezen

Dit onderwerp markeren als ongelezen

Alle onderwerpen markeren als gelezen

En wanneer een onderwerp is gemarkeerd als "gelezen" maar er staat een nieuw bericht/antwoord in, schakelt het terug naar "ongelezen" op de pagina "Vraag"

2 likes

Ik had een opmerking gemaakt, maar tja... zie bijgevoegde afbeelding, we hebben GEEN manier om te zien of een vraag is opgelost of niet...   Bovendien is er na de 3 bijdragen geen manier om een onderwerp te volgen, behalve elke keer dat je je moet abonneren op de vragen...

Cdt 

capture.png
2 likes

Voor de meldingen, zie screenshot van het probleem van het ontvangen van 3 meldingen voor slechts één nuttige.

We hebben regels nodig die onderling prioriteit geven aan meldingen...

Als we bijvoorbeeld een onderwerp aanmaken, zijn we automatisch geabonneerd , ok daarvoor.

Maar in dit geval zouden we slechts één melding per e-mail moeten zijn, niet 3 voor elk antwoord.

Of vertel ons wat we moeten controleren in de meldingsinstellingen, wetende dat als je je wilt abonneren op een onderwerp dat je niet hebt gemaakt, je toch e-mailmeldingen wilt hebben.

capture2.png
2 likes

Hallo

- Voor het sorteren van vragen: We hebben ingesteld wat je hebt gevraagd, d.w.z. een "laatste activiteit"-filter die de laatste vragen en antwoorden groepeert

- Lees/ongelezen functie: Het heeft nooit bestaan op het forum? Wil je bijvoorbeeld dat de vraagtitel in een andere kleur wordt weergegeven wanneer je de vraag bezoekt? Zoals op een pagina die al bezocht is in een webbrowser?

- Op de pagina Vragen is er een tabblad "Mijn vragen" en "Mijn bijdragen" die beide leiden naar: http://preprod.lynkoa.com/questions/mes-questions
Echter, eenmaal op deze pagina: je hebt "mijn vragen" bovenaan en een andere tabel onder "mijn bijdragen"

- Om uw bijdragen bij te houden, gaat u naar http://www.lynkoa.com/questions/mes-questions wanneer u op de 3 puntjes rechtsboven in het tabblad "Mijn bijdragen" klikt: http:///questions/mes-questions

In deze lijst heb je de status van de vraag + beste antwoord

- Voor de actie "inhoud bewerken" die op de pagina blijft staan zodra de bewerking is gevalideerd: OK, ik zal de omleidingsbug melden

- Beschrijf bij meldingen een concreet geval. Als je vandaag een vraag stelt, ontvang je een e-mail + een belmelding wanneer er een nieuw antwoord is. Van wat ik begrijp, ontvang je er 3? Ik kan het niet reproduceren.