Forum Verandering - Opmerkingen

Hallo

Kleine bug die ik vandaag tegenkwam, ik kon een onderwerp waarvan het aantal tekens de limiet van 255 tekens overschreed, niet beantwoorden.

Het verbaast me dan ook dat de site de creatie van het onderwerp heeft kunnen accepteren, terwijl wij er geen antwoord op kunnen geven. Het onderwerp moet op het moment van creatie zijn afgewezen.

Ze moeten het forum "ter plekke" aanpassen

Vandaar enkele kleine nieuwe bekommernissen... (zoals de laatste 2)

1 like

Hallo, er staat iets nieuws op de site, maar alles is nog niet perfect... Zie in plaats daarvan het bijgevoegde bestand...  

Fijne dag

lynkoa.png
1 like

we zouden deze (nieuwe) functie ook op de "Vraag" pagina moeten zetten

nee dan wil ik wel, maar wat betekent dit "nieuwe"??? want ze zijn allemaal als nieuw gemarkeerd, maar er is geen nieuw commentaar op elk van hen!!

Er is een puinhoop op het forum! Het zou beter moeten zijn dan de eerste op deze site, maar uiteindelijk is het slechter en in alle opzichten voor mij...

Hoe dan ook, het is evolutie zoals ze zeggen...

Ja, ze doen de tests "live" lijkt het, en het triggert nieuwe bugs...

het "nieuwe" is om een nieuwe activiteit aan te duiden over een onderwerp dat al bezocht is,

Aan de andere kant hoop ik dat ze het (wanneer het geperfectioneerd zal zijn) ook op de "Vraag" pagina zullen zetten 

Om te vergelijken met andere forums op het internet, is het alsof het bericht vetgedrukt was (niet gelezen sinds het laatste bezoek, of er verscheen een nieuw bericht in het onderwerp sinds het laatste bezoek)

1 like

Ik ook, alles is als nieuw gemarkeerd...

Daarna kende ik het oude forum niet, dus ik kan niet te veel zeggen.

Er zijn veel bugs, maar op een nieuw medium is dat vaak het geval, er lijkt rekening te worden gehouden met de feedback, om te zien of het zal worden gecorrigeerd.

Bij het uitdiepen van een onderwerp was er een verzoek gedaan, maar er kwam nooit een vervolg.......................................... Bedankt dat je er nog eens naar hebt gekeken!

Cdt

http://www.lynkoa.com/groupes/publications/version-des-fichiers-telechargeable

1 like

Hallo

Kunt u het probleem met het "nieuwe" verduidelijken?

Bedankt

Hallo @clémentine, nou ja, in feite zie ik elke keer dat ik naar mijn bijdragen kijk "nieuw" naast elk van hen, ondanks de inactiviteit van sommige discussies!

Bijlage bekijken

Cdt

capture.png

Als je een vraag, een onderwerp, opent, staat de titel van de pagina niet in dezelfde volgorde als het forum:

Titel van de webpagina: Forum / categorieën / Titel

op de forum presentatie pagina: Forum / Titel / categorieën

Het is natuurlijk dat laatste dat ons het meest interesseert, als we meerdere ramen open hebben staan...

PS: het forum lijkt minder neutraal met de kleine advertenties die beetje bij beetje worden toegevoegd...

Hallo;

Ik denk dat je moet nadenken over het beperken van je gebruik van pop-ups (reclame of niet) Ik vind dit erg onaangenaam.

Dit geldt voor de Lynkoa website, maar ook voor de My-Cad Blog. (Nee, ik wil me niet abonneren op de nieuwsbrief van Visiativ Industry!!)

Wees over het algemeen minder invasief in uw e-mail (Visiativ)... of respecteer onze meldingskeuzes.

Vriendelijke groeten.

3 likes

Hallo

Het is waar dat op een laptop het bruikbare oppervlak van het scherm een beetje rommelig begint te worden:

We kunnen de melding nog een beetje zien, ja ja, in het zwart, onderaan en in het midden....

Het is een beetje een reclamekrant aan het worden naar mijn smaak...

Vriendelijke groeten

1 like

Ter informatie, het cijfer over het aantal leden is een beetje nep:

d.w.z. dat het niet het aantal echte gebruikers van het forum weerspiegelt.

Inderdaad, elke keer dat iemand een hotline-verzoek registreert, wordt zijn profiel aangemaakt en wordt het daarom ook meegeteld als "forumlid", zelfs als het forum misschien niet interessant is voor de persoon en hij zich daar niet wil registreren.