Kleine bug die ik vandaag tegenkwam, ik kon een onderwerp waarvan het aantal tekens de limiet van 255 tekens overschreed, niet beantwoorden.
Het verbaast me dan ook dat de site de creatie van het onderwerp heeft kunnen accepteren, terwijl wij er geen antwoord op kunnen geven. Het onderwerp moet op het moment van creatie zijn afgewezen.
nee dan wil ik wel, maar wat betekent dit "nieuwe"??? want ze zijn allemaal als nieuw gemarkeerd, maar er is geen nieuw commentaar op elk van hen!!
Er is een puinhoop op het forum! Het zou beter moeten zijn dan de eerste op deze site, maar uiteindelijk is het slechter en in alle opzichten voor mij...
Ja, ze doen de tests "live" lijkt het, en het triggert nieuwe bugs...
het "nieuwe" is om een nieuwe activiteit aan te duiden over een onderwerp dat al bezocht is,
Aan de andere kant hoop ik dat ze het (wanneer het geperfectioneerd zal zijn) ook op de "Vraag" pagina zullen zetten
Om te vergelijken met andere forums op het internet, is het alsof het bericht vetgedrukt was (niet gelezen sinds het laatste bezoek, of er verscheen een nieuw bericht in het onderwerp sinds het laatste bezoek)
Daarna kende ik het oude forum niet, dus ik kan niet te veel zeggen.
Er zijn veel bugs, maar op een nieuw medium is dat vaak het geval, er lijkt rekening te worden gehouden met de feedback, om te zien of het zal worden gecorrigeerd.
Bij het uitdiepen van een onderwerp was er een verzoek gedaan, maar er kwam nooit een vervolg.......................................... Bedankt dat je er nog eens naar hebt gekeken!
Hallo @clémentine, nou ja, in feite zie ik elke keer dat ik naar mijn bijdragen kijk "nieuw" naast elk van hen, ondanks de inactiviteit van sommige discussies!
Ter informatie, het cijfer over het aantal leden is een beetje nep:
d.w.z. dat het niet het aantal echte gebruikers van het forum weerspiegelt.
Inderdaad, elke keer dat iemand een hotline-verzoek registreert, wordt zijn profiel aangemaakt en wordt het daarom ook meegeteld als "forumlid", zelfs als het forum misschien niet interessant is voor de persoon en hij zich daar niet wil registreren.