Hallo
Ik heb een vormtool waarvan de naam is veranderd (xx.sldftp ).
In de plaatwerkkamer kan hij het gereedschap duidelijk niet meer vinden. En als ik het gereedschap wil vervangen, kan ik met sw alleen *.sldprt onderdeelbestanden kiezen.
Is er ergens een manier om de juiste extensie te kiezen?
Voorlopig ben ik er alleen in geslaagd om de tool te fotograferen en opnieuw uit te voeren. En neem dan alles terug wat wiebelig is achter de mano...
Als iemand een oplossing heeft, bij voorbaat dank.
Ter info: SW12.
Heb je geprobeerd de referentie te wijzigen:
- Ruimte gesloten, klik op Openen (Ctrl+O)
- Richt je kamer (zonder hem te openen)
- Klik op de knop "Referenties"
- Leid door naar uw nieuwe sldftp-bestand.
- Open je kamer
Als dat nog niet genoeg is, voert u bij het aanwijzen van het .sldftp-bestand, wanneer het u alleen sldprt aanbiedt, de gewenste volledige naam "xx.sldftp" in, ondanks het sldprt-filter. In sommige gevallen werkt het
2 likes
Nou neem me niet kwalijk, we zien de verwijzing niet in... Verwijzingen.
Aan de andere kant, door te proberen (op SW13) kun je een sldftp krijgen bij het vervangen van vormgereedschappen (zie afbeelding)
screenshot446.jpg
Pech voor mij dan, want het is sw12 vandaag...
Het tweede deel van het eerste antwoord werkt!! Bedankt.
1 like
Edit: Perfect, vergeet de rest:)
(U gaat verder met het wijzigen van de tool:
- Gereedschap voor vormen met de rechtermuisknop / vervangen
- Bewerkingsfunctie, knop "Gereedschap vervangen"
Ik weet niet of er de 2 mogelijkheden zijn op SW12. Als beide bestaan, kijk dan of een van hen de sldftp aanbiedt.
En probeert u de volledige naam te schrijven op het moment van de wijziging "xx.sldftp"?
Is er op SW12 een mogelijkheid op de functie om "in context te bewerken". Als dat zo is, is er misschien een uitweg.
Nog een laatste ding. Als uw functienaam eindigt op "->" of ">?", is de link dan verbroken? Zo niet, probeer dan de link te verbreken (door de oorspronkelijke sldftp te hernoemen) om te proberen de verwijzing om te leiden.)
1 like