Ik heb te maken met grote bestanden van onderdelen in bulk met toevoegingen aan eigendommen. Ik zag dat het met Batch Properties goed was gedaan, maar ik kan niet vinden hoe ik de eenheden in bulk kan wijzigen. Is dit mogelijk via Batch Properties? Zo niet, welk hulpprogramma moet ik dan gebruiken?
Hallo Ik begrijp uw beschrijving van de noodzaak van " grote bulkbestanden met documenten" niet helemaal??? en " hoe eenheden massaal te veranderen ". Kunt u dit toelichten.
Met CopyOption (MycadTools) zou je in staat moeten zijn om de standaard van het ene sjabloondocument naar andere documenten te kopiëren. CopyOptions Help:
Anders lijkt het mij dat je via Integratie ook de skin en dus de eenheden kunt veranderen:
@Le_Bidule : Ter verduidelijking , ik heb mappen per categorie/type onderdelen. Ik wil deze bestanden zo verwerken dat alle kamers binnenin worden beïnvloed (massaverwerking) En de gewenste behandeling zou de wijziging van de eenheden in de documenteigenschap zijn.
@sbadenis : Dank u voor uw antwoord . Ik was al bezig met het testen van CopyOptions. Inburgering kende ik nog niet. Het ziet er enorm en krachtig uit.
Ik heb CopyOptions getest, wat werkt, maar niet 100%. Laat het me uitleggen... Dit zijn de eenheidsopties voor het sjabloonbestand dat ik naar andere bestanden wil kopiëren :
Dus " Basiseenheden ", de " Lengte van de dubbele dimensie " blijft in " cm " in plaats van " mm " en in " Massa/Sectie Eigenschappen" blijft de " lengte " in " mm " in plaats van " cm "
Ik heb gekeken naar INTEGRATIE en het veranderen van een ontwerpstandaard in die zin dat het alleen van toepassing is op tekeningen. Hiervoor is een *.sldstd bestand nodig. Hoe kan dit bestand worden gegenereerd en is het van toepassing op PART- en/of ASSEMBLY-bestanden?
Voor copyOption is het vreemd, misschien kunnen @fmarchand ons vertellen of dit het normale gedrag is of dat alle opties hadden moeten worden gekopieerd, maar er is een kleine bug.
Om getest te worden, maar ik heb er vertrouwen in!
@Le_Bidule : We hebben het meerdere keren opnieuw geprobeerd, op verschillende posities en altijd hetzelfde probleem. Wij zijn in dezelfde versies als jij... Vreemd.
@sbadenis : We zijn overgestapt op INTEGRATION, waardoor we meer functies kunnen uitvoeren. We hebben de Load a dressing-standaard niet doorgenomen, omdat het niet werkte. Dit is wat we deden:
Kortom, in stap 1 schakelen we de eenheden over naar de CUSTOM-modus In stap 2 passen we de eenheden veld voor veld aan En stap 3 hebben we 2 aangepaste eigenschappen toegevoegd
Hieronder vindt u de link die ons in staat stelde de update van de eenheden te begrijpen met de codes die overeenkomen met de mogelijke keuzes:
Evenals het document dat ons inspireerde voor onze INTEGRATION-functies:
Ik heb een kleine macro gemaakt om de eenheden van een bestand te wijzigen (via macro-opname). U zou in staat moeten zijn om uw eigen macro te maken en deze in batch uit te voeren via een visuele tool.
Ja, met Integration is het mogelijk om een macro in verschillende modi te starten. Maar als het werkt met het wijzigen van de opties, wat wil je dan nog meer. De macro zal niet sneller zijn dan integratie omdat het ook API's gebruikt, net als macro's (alleen de taal verandert, Vba voor macro en andere voor integratie) En ja, Integratie is erg krachtig, je kunt er veel dingen mee doen, en als ik niet kan doen wat ik wil, ontwikkel ik een kleine macro die ik draai met Integratie voor Batchverwerking.
We hebben geen feedback gehad over een probleem met CopyOptions en de optie " Lengte van de dubbele aanhalingstekens". Bovendien heb ik een test aan mijn kant gedaan en het lukte me niet om het probleem te reproduceren...
Heeft u een voorbeeldbestand om ons aan te leveren?
Hallo @froussel : ik heb ook een macro die dit doet. Ik ga ook testen via Batch of Integratie. Het kan interessant zijn om meerdere macro's achter elkaar uit te voeren
Hallo @fmarchand , Hieronder staan de instellingen van mijn CopyOptions en de 2 bestanden, het sjabloon en het te verwerken bestand.
Hallo @sbadenis Door integratie zijn we erin geslaagd om de eenheden te wijzigen en eigenschappen toe te voegen. Maar we kunnen niet alle configuraties opnieuw opbouwen, zodat we bijvoorbeeld alle massawaarden voor alle configuraties up-to-date hebben. Dit is wat we krijgen na het verwerken van integratie:
Voorlopig heb ik dit onderdeel van het opnieuw opbouwen van de configuraties via Integration nooit getest. U kunt deze macro testen door deze te starten vanuit Integratie. Tenzij je een andere oplossing vindt of waarom het niet werkt in Integration. Alle configs.swp inschakelen (33,5 kB)