Verander de kleur van de kamer in slimme eigenschappen

Hoi allemaal

Ik wilde weten of het mogelijk was om een kamer in een andere kleur te zetten, afhankelijk van wat je in de slimme eigenschappen invoert.

Laat me het uitleggen, laten we zeggen dat ik in de slimme eigenschappen een vervolgkeuzelijst heb met de verschillende verfkleuren van mijn bedrijf. Door een van deze kleuren te kiezen, wil ik dat mijn stuk automatisch in de gevraagde kleur wordt geschilderd.

Bij voorbaat dank.

Mogelijk, denk ik, als je door een assemblage gaat, anders zal je onderdeel elke keer van kleur veranderen op alle plaatsen waar het wordt gebruikt, tenzij je door weergavetoestanden gaat, maar helemaal niet stabiel naar mijn smaak

Hallo

Waarom zou je dit niet beheren via de configuraties met een Excel-bestand...

Niet mogelijk voor zover ik weet, maar misschien kun je het andersom doen, er is het hulpprogramma voor kleurenkaarten waarmee je een RAL-kleur kunt kiezen, of een pantaone-kleurenkaart naar keuze of zelfs een lijst kunt maken met je kleuren naar keuze, dan denk ik dat je met de hulp van de gemeenschap of zelfs de hotline door een ticket aan te maken, in staat zou moeten zijn om Haal de eigenschap op in SmartProperties en vervolgens in uw tekening.

Als je met een macro de kleur van je kamer kunt veranderen, is dat te doen.

Met woningtypes 

"Vervolgkeuzelijst"

dan

"Voorwaardelijk"

dan

"Uitvoeren"

Het is te doen.