Kunnen we het formaat van de basiskaart van meerdere tabbladen tegelijkertijd wijzigen op solidworks
Ik wil op meerdere folio's tegelijk overschakelen van A4 naar A3
Kunnen we het formaat van de basiskaart van meerdere tabbladen tegelijkertijd wijzigen op solidworks
Ik wil op meerdere folio's tegelijk overschakelen van A4 naar A3
Hallo
Ik denk dat het handmatig moet worden gedaan, het is aan mij om een macro te maken. Klik met de rechtermuisknop en eigenschap ==>standaardformaat blader en zoek vervolgens naar de A3, het wordt snel...
Ik heb er net een gemaakt en thuis werkt het, maar het ene blad na het andere en het deel cursief en vetgedrukt het zal moeten worden gewijzigd, want het is het pad naar het achtergrondplan....
Dim swApp als object
Deel dimmen als object
Dim boolstatus als Booleaanse
Dim longstatus As Long, longwarnings As Long
Sub hoofd()
Stel swApp in = _
Toepassing.SldWorks
Deel instellen = swApp.ActiveDoc
boolstatus = Part.Extension.SelectByID2("Blad1", "BLAD", 1.22314851872662E-02, 0.21033295890411, 0, Onwaar, 0, Niets, 0)
Deel.ClearSelection2 Waar
boolstatus = Part.SetupSheet5("Sheet1", 12, 12, 1, 20, True, "\\Server\Public-Disks\myvideos\03 - CAD-DAO\03 - solidworks\Bieber base\fdp_pl_bieber_a3h.slddrt", 0.21, 0.297, "Standaard", True)
Einde Sub
Door meerdere tabbladen te selecteren met de CTRL-toets, kunt u ze niet allemaal tegelijk wijzigen?
BEDANKT VOOR DE MACRO,
maar het doel is om alle folio's in 1 stap te veranderen, ik heb gemiddeld 30 folio's per plan
Ik waardeerde je reactievermogen
Vriendelijke groeten
Pa.
Anders, als je de mycad-tool hebt, kun je dit heel eenvoudig doen met integratie