Hallo, in solidworks zou ik graag willen weten of er een mogelijkheid is om een segment te veranderen met een boog van een cirkel op het niveau van een detailweergave
voor de relatie tussen de detailcirkel en de detailweergave wanneer we in de stijl zijn met verbonden als de relatie tussen de 2 cirkels.
Ik weet niet of dit een heel duidelijke vraag is, maar als het moet kan ik een zeefdruk maken als het moet.
Een segment in de detailweergave of een segment van de schets om de detailweergave te maken?
In het eerste geval kunt u het betreffende segment verbergen door in plaats daarvan een boog te maken, in het tweede geval hoeft u alleen maar de schets aan te passen.
Ok dat is wat het mij ook leek dat het niet mogelijk was, dank je toch.
Maar nog een vraag over hetzelfde onderwerp: als ik geen verbinding maak, en dat doe ik wel, maar in een simpele cirkel en als ik een boog maak tussen de 2 cirkels, dan kan ik mijn boog niet zo aanpassen dat deze precies op de cirkel staat. Is er een oplossing om bijvoorbeeld een blok van mijn weergave te maken, zodat ik de boog van de cirkel op de cirkel kan passen? Of beter zodat ik de cirkel kan veranderen in een schetsentiteit om de aanpassing te kunnen maken?