Hallo Er komt een vraag bij me op, waarom wil je van SW-bibliotheek veranderen? Vervolgens kunt u een persoonlijke bibliotheek maken: http://help.solidworks.com/2021/french/SolidWorks/toolbox/t_tbx_standards_custom.htm#hsn1450474076726
Ik denk dat het moeilijk is in de code, waarschijnlijk niet bewerkbaar. Misschien een kijkje nemen op de SW forums, er zullen zeker meer antwoorden komen.
onthoud, ik heb inderdaad al verschillende specifieke tikken in de bibliotheek geïntegreerd, er is echt de naam van het type dat ik wil wijzigen.
Waarvoor?
Waarom niet:) In de basisselectie krijg ik altijd een recht tapgat voor de pijp, maar deze functie wordt slechts zeer zelden gebruikt, in tegenstelling tot een tapgat. Het is een herhaling, voor altijd, een herselectie van het juiste type.
Ook om te weten of we een nieuw type kunnen maken met het oog op bepaalde threads die we vrij specifiek gebruiken. Ja, we kunnen een van de twee verrijken, maar ik vraag of het mogelijk is.
Bij Cyril.f, ja ik had al veel moeite met het vinden van enkele bronbestanden voor specificaties om te verwijderen of wat dan ook, maar nu begin ik in cirkels rond te draaien.
Ik ben het ermee eens @remrem ik een annotatie moest wijzigen omdat het de workshop niet beviel. 1e update: de modificatie is overgeslagen, ik heb sindsdien nooit meer iets veranderd en de werkplaats heeft zich er heel goed op aangepast. Naar mijn mening is het zonde om een annotatie te wijzigen alleen voor ons persoonlijk gemak.
Ik herinner me een discussie op dit forum over hetzelfde idee.
De conclusie was dat het zeker hard gecodeerd was in de software, en erger nog, zelfs als het je is gelukt om de titel te wijzigen, is het niet gegarandeerd dat het bovenaan de lijst zal staan.
Ik denk hetzelfde, maar ik gaf er de voorkeur aan om te zien of iemand was geslaagd of op zijn minst een voorsprong had en niet om te denken dat ik mijn tijd verspilde.
Naar mijn mening zou Solidwork nooit evolueren als niemand het zou proberen te optimaliseren, vandaar het doel van dit forum.
Er was een lange tijd geleden toen ik een nieuwe Custom Drilling Standard ... hier is een kleine tutorial. (Zie bijgevoegd bestand) Om vervolgens meer directe toegang tot dit soort gaten te hebben, zet u de meest voorkomende in favorieten in de lijst van de boorassistent.... Het enige wat u hoeft te doen is waakzaam te zijn in geval van Solidworks-updates, zodat de nieuwe versie van de Toolbox uw wijzigingen niet overschrijft. Overigens raad ik je ten zeerste aan om de SolidWorks-configuratiebestandslocaties niet te gebruiken, maar er kopieën van te maken naar nieuwe locaties en Solidworks (bestandslocatie) opnieuw te configureren om ernaar te verwijzen. Vergeet ook niet om regelmatig een back-up te maken van uw Solidworks " Instellingen " (*.sldeg-bestand).
U moet een SW pro / premium-licentie hebben om de toolbox-parameters (en dus de threads die erin zijn opgenomen) te kunnen bewerken en de Excel-tabelimport/export te kunnen gebruiken.
Persoonlijk heb ik de draden aangepast (voornamelijk om maten toe te voegen). Het lijkt onmogelijk om de namen van de verschillende soorten draden/gaten te veranderen.
Bedankt Maclane voor deze zeer nauwkeurige tutorial.
Ik had het geprobeerd met het root-bestand, maar plotseling, toen ik de manipulatie op de toolbox deed, verscheen er vanzelf een antwoord.
Door bijna alleen metrisch te doen, een kopie te maken en alle andere standaarden uit te sluiten, wordt alleen deze in de functie geselecteerd.
En ik moet gewoon mijn oude standaard opnieuw selecteren om de gasstappen te hebben wanneer ik ze nodig heb (zeer zelden)
Bedankt maclane, je idee heeft me op het goede spoor gezet, bedankt.
Herinnering, integendeel, ik graaf graag om mijn leven gemakkelijker te maken (en ik ben benieuwd hoe het werkt)
Zelfs als het is om een klik te krijgen wanneer je dezelfde handeling meerdere keren per dag moet herhalen vermenigvuldigd met het aantal mensen, is het frustrerend (ja, het is een troost)
Ik heb het over optimalisatie (sneltoets, slepen met de muis, het is optimalisatie en comfort)Ik ben geen ontwikkelaar (dat is een ander onderwerp) iedereen heeft zijn eigen baan, misschien is het heel eenvoudig voor de gekwalificeerde persoon (of misschien niet zoals in elke baan).
Ik dacht erover om een aantal zeer geavanceerde dingen raar te vinden in termen van wijzigingen of bewerkingen (het is nog steeds een potentieel bewerkbare tekst) en niet deze.