Hallo
We hebben alleen-lezen bibliotheekonderdelen en deze onderdelen kunnen meerdere materialen bevatten, afhankelijk van de behoeften
Afgezien van het verstrekken van configuraties voor alle materialen, hoe kan ik het bibliotheekgedeelte gebruiken en er elke keer een materiaal voor definiëren sinds de montage?
Bedankt
Hallo
Voor zover ik weet geen andere mogelijkheden dan anders een bestand per onderwerp te hebben
3 likes
Hallo;
Uw antwoord is vervat in uw vraag: Door gebruik te maken van de configuraties (Room Family+Display Status).
Dat gezegd hebbende, raad ik je aan om voor elk materiaal een nieuwe familie te maken, die gemakkelijker te beheren is.
Vriendelijke groeten.
4 likes
Dank u voor uw antwoorden!
@Maclane : Je hebt het over het creëren van een nieuwe familie voor elk materiaal, we zijn het erover eens dat je het niet hebt over een familie van onderdelen? Je kunt er niet meerdere in een kamer maken. Dus je hebt het over het creëren van een stuk door materiaal, zoals Cyril zegt?
Ter info, het is al wat we hebben, maar ik vind het eigenlijk best saai lol, het onderdeel blijft hetzelfde en het is alleen het materiaal dat verandert. Vandaar mijn eerste vraag
Hallo @cedric_keiflin ,
Stomme en onsmakelijke methode: je plaatst je bibliotheekstuk in een andere kamer waarvan je het materiaal naar wens kunt definiëren:
Het ideaal is nog steeds de configuraties op het bibliotheekstuk (waar je als gevolg daarvan schrijftoegang toe moet hebben)
ok bedankt, maar het vereenvoudigt het werk niet, dat is mijn basisidee
Ik ga beginnen met een deel dat de configuraties met alle materialen bevat, indien mogelijk
Dank u allen voor uw antwoorden