Ik wil het materiaal van de bestanden in 1 map onder PDM massaal wijzigen.
Ik probeerde via INTEGRATION een systematische actie te lanceren om het materiaal te veranderen In SW gaan alle delen goed open, ik kan zien dat het materiaal goed is veranderd.
Aan de andere kant, wanneer de taken zijn voltooid, (100% OK uitvoeringsrapport) En als ik de kamers weer open, is het materiaal niet veranderd. Ik neem aan dat de archivering niet is gedaan.
Gebruik ik Integratie op de juiste manier? (rode stip bij het selecteren van de taak) Gebruik ik de juiste tool? (een geschiktere tool in myPDMtools?)
Ik ken de integratietool niet, maar omdat deze deel uitmaakt van de MyCadTools-suite betekent dit dat deze niet volledig werkt met Epdm, archiveringsacties worden niet ondersteund.
Ik denk dat de verwerking wordt aangegeven als OK omdat het werkte op de bestanden van uw lokale cache.
Je zou deze tool nog steeds moeten kunnen gebruiken om het materiaal te wijzigen, maar ik denk dat je eerst al je bestanden handmatig moet uitpakken en ze na verwerking moet archiveren.
@d.Roger Integration werkt perfect onder PDM en kan zelfs worden gestart via een doc-publicatietaak.
Anders ja, zoals @ yannick.petit zegt , moet je nadenken over geparametriseerd extract en gearchiveerde (door een versie te nemen) integratie om de wijzigingen te laten werken.
Een ander hulpmiddel wanneer u alleen de eigenschap hoeft aan te raken, zijn batch-eigenschappen die onder pdm massaverwerking uitvoeren.