Hallo
Na een slechte manipulatie heb ik een onderdeel gemaakt met het verkeerde sjabloon (.dot) helaas heb ik mijn "goede" sjabloon nodig om mijn onderdeel te archiveren....
Dus, mijn vraag: kunnen we het model van het onderdeel veranderen en zo ja, hoe?
Bij voorbaat dank!
Papé
1 like
Nee, dat is niet mogelijk.
1 like
Als een onderdeel eenmaal is gestart met een model, kun je het niet meer veranderen.
Aan de andere kant kunt u de instellingen van de opties wijzigen om ze identiek te maken aan het gewenste model.
1 like
Ik denk ook dat het niet mogelijk is, ik heb niets gevonden waarmee ik het model van de kamer kan veranderen.
2 likes
Hallo
Je kunt vals spelen. Open een kamer met het juiste sjabloon en plaats het andere deel erin.
1 like
Je moet weten wat er zo speciaal is aan het verschil tussen de 2 modellen.
Als het alleen de aangepaste prop is (wat meestal het geval is), kopieer en plak dan gewoon.
2 likes
Inderdaad, ik kan vals spelen en het onderdeel in een ander invoegen, aan de andere kant heb ik de functies niet meer (het is maar een "lichaam"), dus de evoluties zullen ingewikkeld zijn... tenzij ik iets gemist heb? AC Cobra, als je meer info hebt, ik ben geïnteresseerd! Anders, helaas voor mij, is het beste antwoord dat van Alain... In ieder geval bedankt!
1 like
Wanneer u een onderdeel in een onderdeel invoegt, kunt u de koppelingen met het originele onderdeel verbreken, schetsen en functies staan in de onderdelenboom.
1 like