Wijzig het Visiativ-wachtwoord

Hallo

Ik wil mijn Visiativ-wachtwoord bijwerken.
Ik ben ingelogd op mijn account.
Maar als ik in de instellingen kijk, kan ik niets vinden.
Kun je me vertellen hoe ik het moet doen?
Bedankt.

Ik denk dat je moet uitloggen en dan je wachtwoord bent vergeten

1 like

Ja @Le_Bidule het is een oplossing, maar over het algemeen is er in het profiel de mogelijkheid om je wachtwoord te wijzigen (hier ook niet gevonden).
Te maken met onze @admin ?

Hallo @Luke ,
Zoals aangegeven door @Le_Bidule moet u uitloggen en " wachtwoord vergeten " kiezen.
U heeft dan een reCAPTCHA-verificatie voordat u uw e-mailadres kunt invullen.
Er wordt een verificatiecode verzonden op basis van uw tweefactorauthenticatiemethode om de actie te bevestigen.
Zodra u dit heeft gedaan, kunt u uw wachtwoord wijzigen.
Fijne dag

image
image

1 like

Dank u voor uw antwoorden. Ik heb de oplossing " wachtwoord vergeten " gebruikt. Maar ik vind het zonde om geen sectie " wachtwoord wijzigen" in mijn profiel te hebben, zoals op alle andere websites waarmee ik verbinding maak.

1 like

Hallo @Luke
Zeker minder praktisch, maar veiliger omdat het je dwingt om toegang te krijgen tot je mailbox, wat een wijziging in het profiel niet zou doen.

Niet noodzakelijk, op veel sites stuurt de wijziging in het profiel een e-mail om ook het wachtwoord te wijzigen!

Laten we niet te veel vragen :innocent:

Kortom, vrienden, met dit alles werd ik niet verkozen tot " Beste antwoord ", ik voelde me legitiem, :sob:

1 like

Ik sympathiseer, ik had dezelfde gedachte :pleading_face:

In ons hart weten we dat je het beste antwoord hebt, als het je kan troosten :wink:

1 like