Kies de foto's die je wilt zien en verberg de andere

Hallo

Ik zou graag in staat zijn om alleen de kaarten weer te geven die ik nodig heb en alle andere te verbergen die de leesbaarheid verstoren vanwege hun nummers.

Weet je hoe het moet of heb je een trucje, ik kon niets vinden in de hulp.

Bedankt

Hallo

Als je het hebt over lagen in een tekening, zie bijlage.

visibilite_calques.pdf

Nee, ik heb het over 3D-plannen, niet over 2D-lagen

Er is geen 3D-plan

de plannen zijn altijd in 2D

Gewoon de weergave kan ISO zijn

en de plannen zijn het beeld van uw onderdelen en assemblage die 3D zijn

in X weergaven volgens uw keuze

@+

Ik denk dat dit de referentievlakken zijn.

Je moet degenen die je storen een voor een uitschakelen.
Als u zich in een ASM bevindt, kunt u dit op kamerniveau doen.

3 likes

Sorry, ik heb de vraag verkeerd begrepen.

Inderdaad, zoals Stefbeno zegt, door het handmatig en één voor één te doen, is er geen andere oplossing om de referentievlakken van verschillende onderdelen in een assemblage te verbergen.

gt22 , Er is geen 3D-plan????  o_O

En de "front, top en right shots" zijn geen shots?

Bedankt Stefbeno en Rim-b, niet cool 1 voor 1 :-(

Hallo

Ik gebruik het selectiefilter "Clipfilter" om alle zichtbare clips in één keer te verbergen.

Afhankelijk van mijn behoeften in een kamer gebruik ik de weergavestatussen of de mappen.

1 like

Franck.ceroux: Ik heb het geprobeerd, maar ik moet de foto's 1 voor 1 selecteren, het selectie-/opnamevenster neemt ze niet. 

In een kamer werkt het.

Het is dat je dan in een samenkomst bent.

In de montage toon ik de plattegronden niet (tonen - verbergen/tonen - plannen)

1 like

@filhyp

Ja, ik blijf bij een plan

Het is een platte weergave

ook al is het heel goed mogelijk

om X weergaven te hebben

rechterkant, links, boven, onder, isometrisch enz...

op 2D autocrad of een ander 2D log

Je hebt ook dezelfde  mogelijkheden om hetzelfde type weergaven te hebben

@+;-)

Ik zit inderdaad in een vergadering en daarom is het vervelend omdat alle plannen van alle vergaderingen van het 2e niveau en meer worden weergegeven.

dus ik verstop ze 1 voor 1 :-(

Bedankt in ieder geval voor het proberen ;-)

Om dit probleem te voorkomen, zijn al onze onderdeel- en montagemodellen standaard verborgen en doen we het tegenovergestelde, we tonen alleen het plan dat we willen weergeven.

Bij grote assemblages vermijdt dit een verzwaring van alleen het geheel, terwijl het mogelijk is om via de boomstructuur te selecteren.

3 likes

Ik begrijp het, maar om mijn stukken op één lijn te brengen/te beperken, gebruik ik zoveel mogelijk de plannen, wat me dwingt om ze te laten zien. Het is een methode die ik betrouwbaarder vind dan beperkingen van de levensduur van vlakken/randen/punten, maar die daarom zijn beperkingen/nadelen heeft.

Hé meneer Solidworks, u voegt geen commando toe "toon / verberg alle plannen behalve.... " :-)

Ik doe ook veel beperkingen met de plannen, maar in plaats van ze in de 3D-weergave te selecteren, zal ik ze zoeken in de boom (featuremanager). Dit is bijna net zo snel, maar vermijdt de weergave van veel onsmakelijke plannen in een vergadering.

4 likes