Ja, ik ben het met je eens, maar dan is er alleen wat ik heb getekend in witte lijnen die er zwart uitkomen als ze worden afgedrukt ... Alle andere kleuren komen uit met grijstinten! En het ergste is het geel, daar zie je echt niet veel van. En ik heb dezelfde problemen als ik in pdf afdruk.
Als het kan helpen, onder autocad, is het printbeheer goed gedaan, aan de andere kant is het onder Draftsight een gedoe. Neem eerst de "monochrome" stijl en controleer of voor elke kleur "Print style" de lijnkleur: " "zwart" is FYI, de "couleur_7" is zwart als het scherm wit is en wit als het scherm zwart is. Controleer tegelijkertijd of de dikte van elke lijn minimaal 0,3 mm is, want hierboven voor sommige laserprinters die niet al te nauwkeurig zijn, wordt deze grijs of verdwijnt deze zelfs bijna.
Vermijd ten slotte RGB-kleuren, u moet in de basis Autocad-kleuren blijven omdat het niet mogelijk is om ze te configureren.
Om een PDF-export te maken, gebruikt u een "virtuele PDF-printer" van het type PDF-maker, waarbij u ervoor zorgt dat u deze software configureert met minimaal 600 dpi om te voorkomen dat alles grijs wordt omgezet en dezelfde instellingen gebruikt als voor een indrukwekkende laser: Monochroom.