Dossierarchivering in EPDM

Hallo

In mijn database zijn alle onderdelen gekoppeld aan een tekening. De eigenschappen van het onderdeel, zoals de beschrijving, zijn specifiek voor 3D en niet voor de tekening. Dat wil zeggen dat ik in EPDM in de kolom beschrijving de beschrijving voor de 3D zie, maar niet voor de tekening. Als ik bijvoorbeeld in EPDM naar een type onderdeel zoek en ik wil ze classificeren volgens de beschrijving van het onderdeel, aangezien de beschrijving alleen is gekoppeld aan 3D, zal het alle 3D op een rij classificeren, wat niet erg praktisch is om de plannen te raadplegen.

Ik zou graag willen weten of het mogelijk is,

hetzij eerst te classificeren op basis van onderdeelnummers (waardoor het lid van het Europees Parlement onmiddellijk na de 3D-versie kan worden bewaard) en vervolgens op basis van beschrijving,

ofwel om ervoor te zorgen dat een 3D altijd wordt gevolgd door het lid van het Europees Parlement,

of om een eigenschap van de 3D direct te laten volgen op de eigenschappen van de MEP (en niet simpelweg de eigenschappen van de 3D voor de cartridge op te halen).

Bij voorbaat dank

Ben je op zoek om te doen zoals de bijgevoegde weergave?

explorateur_epdm_piece.jpg

Als dat het geval is, moeten al uw variabelen in het 3D-bestand (prt of asm) automatisch worden gekopieerd naar het DRW-bestand.

Om dit te doen, moet u in elk van uw variabelen in de EPDM de "$PRPSHEET" voor de slddrw toevoegen.

Zie het bijgevoegde bestand is misschien veelzeggender.

variable_epdm.jpg

Ja dat klopt, maar als ik thuis de variabele "beschrijving" probeer te bewerken, is de "$PRPSHEET al aanwezig en heb ik de tekeningen nog of volgt de variabele niet.... Ik heb geprobeerd het toe te voegen aan een variabele die het niet heeft en ook geen verandering. Moet ik de onderdelen opnieuw archiveren? Enig idee?

Heb je gekeken naar de eigenschappen van je tekening als die er zijn?

Uit te voeren test:

Pak de tekening uit

CTRL Q

Sla de tekening op

Archief

Ik pak dan ctrl+q uit en er verandert niets. Ik sla op en het eigendom van de MEP wordt bijgewerkt. Ik archiveer en de eigenschap verschijnt in de EPDM-verkenner voor tekening... zoals ik wilde. We zijn onlangs overgestapt op de nieuwe versie van EPDM en ik denk dat we de instellingen hebben gewijzigd om het te laten werken. Dus ik denk dat het werkt voor alle nieuwe stukken of degene die ik opnieuw archiveer. En voor alle andere? Ik kan niet alles opnieuw archiveren...