Hallo
sinds vanmorgen kan ik mijn 3D-schets niet verplaatsen door simpelweg te klikken en te slepen... Ik kan de optie niet vinden waarmee ik dat kan doen...
Bij voorbaat dank voor uw antwoorden
Cdt
Joss
Hallo
sinds vanmorgen kan ik mijn 3D-schets niet verplaatsen door simpelweg te klikken en te slepen... Ik kan de optie niet vinden waarmee ik dat kan doen...
Bij voorbaat dank voor uw antwoorden
Cdt
Joss
kijk naar je beperkingen en weet waar je punt van oorsprong is van deze genoemde 3D-schets
Is de schets volledig ingeperkt?
In de boomstructuur, aan het einde van de schetsnaam, staat een pijl en een vraagteken
>?
In dit geval betekent dit dat het verbroken links met het originele bestand heeft behouden.
U moet dus de entiteitsbeperkingen selecteren die in het bruin zijn en deze verwijderen.
@+ ;-))
@gt22, nee, precies, ik heb alle beperkingen van mijn schets doorbroken om er zeker van te zijn dat deze niet werd geblokkeerd door een schetsrelatie...
En geen pijlen met vraagtekens omdat mijn deel niet gekoppeld is aan originele bestanden.
Hallo Joss,
Dus je hebt al je schetsbeperkingen verwijderd en je schets is blauw?
Wat gebeurt er als u een nieuw onderdeel maakt en een 3D-schets tekent? Heb je hetzelfde probleem, je kunt het niet verplaatsen?
Zo ja, heb je geprobeerd SW opnieuw op te starten? Of zelfs je functie?
Een herstart van het station loste het probleem op...
Ik raad alle ontwerpers die SW2014 gebruiken aan om nooit de SP5 te installeren :-/
Cdt
Joss
@Benoit, ja, ik had al geprobeerd SW opnieuw op te starten, alleen het opnieuw opstarten van het werkstation werkte.
En ja, mijn schets was helemaal blauw.