Samenwonen van Draftsight en AutoCad op dezelfde PC

Hallo

Kan de 2 software op dezelfde pc worden geïnstalleerd?

Thuis is Draftsight al geïnstalleerd op mijn C:-schijf die een SSD is.

Bedankt

Hallo

Omdat Drafsight de kopie is van AutoCAD, hebben we een AutoCAD-licentie in mijn bedrijf stopgezet, en op sommige werkstations bestaan de twee software perfect naast elkaar en kunnen ze tegelijkertijd op dezelfde pc werken. Het doel is om al het werk dat met AutoCAD wordt gedaan te behouden en opnieuw te gebruiken met DraftSight ... We zijn ook op weg naar de overgang naar SolidWorks.

Het antwoord op je vraag is dus: ja

Het enige probleem dat ik zie, is het openen van een bestand door te dubbelklikken in Windows Verkenner.
U definieert een standaardsoftware voor het openen, maar soms past de software zich deze definitie toe, het kan zijn dat u er systematisch mee moet klikken/openen.

1 like

Doet dit probleem zich voor op alle besturingssystemen?

Hallo 
Ik ben zo vrij om te reageren op een nieuws over Drafsight waar maar weinig mensen over praten. 
Let op, Drafsight wordt aan het einde van het jaar uitbetaald!

Gevonden op hun website: 
" DraftSight 2019 voor Windows® wordt alleen aangeboden in betaalde versies.
Nadat u DraftSight 2019 hebt gedownload en geïnstalleerd (gratis proefversie van 30 dagen of gekochte versie), kunt u geen eerdere gratis versie van DraftSight (2018 of eerder) meer opnieuw downloaden of openen.
Alle gratis versies van DraftSight (2018 of eerder) worden niet meer actief na 31-12-2019.

Samenvattend: 
1/ Meer gratis versies
2/ Zodra de 2019-versie is geïnstalleerd (betaald of 30 dagen op proef), zullen de vorige gratis versies (V. 2018 of eerder) niet meer werken en zal het onmogelijk zijn om ze op te laden
3/ Eerdere gratis versies zullen aan het einde van het jaar niet meer werken.