Lege kolom in gelaste onderdelenlijst na omschakeling naar PDF

Hallo allemaal , 

Hier heb ik een klein probleem in mijn tekeningen met solidworks , laat me het uitleggen: wanneer ik mijn stroomlijst (lijst met geparametriseerde gelaste onderdelen) wil nemen, werkt het zonder problemen, mijn probleem is wanneer ik mijn plan in PDF wil doorgeven, de vreemd genoeg op mijn PDF de kolom met de aanduiding van het mechanische profiel last deze holte ... maar in mijn tekening zit het nog steeds in het schilderij...  

Ik begrijp niet eens hoe het mogelijk is.

Ik voeg 2 afbeeldingen toe voor de visual 

plan_solid.png
1 like

en de tweede afbeelding 

Kleine verduidelijking, ik heb net getest met PDF Creator en er is geen probleem, de PDF komt eruit zoals de tekening.

maar het is langer ....  

plan_pdf.png

Dit lijkt erg op een probleem met het lettertype dat het symbool voor het vierkant niet herkent. Dem geheugen voor pdf-exports, u kunt een paar dingen controleren, zodat het lettertype uit SW wordt geïmporteerd.

1 like

Na onderzoek, voordat u uw pdf opslaat, gaat u naar de optie en controleert u de insluitlettertypen

2 likes

Hallo

Volgens uw schermafbeeldingen moet u de nomenclatuur van de gelaste elementen controleren als deze goed geïnformeerd is.

In uw geval ontbreken de afmetingen.

Om naar de nomenclatuur van gelaste onderdelen (in de constructieboom) te gaan en de ontbrekende afmetingen in te vullen door op de body te klikken door met de rechtermuisknop te klikken, verschijnt er een klein venster met een mooie tabel in Excel-stijl, voeg een regel toe met de vermelde lengte, en om de afmetingen in te voeren klikt u op de body om de afmetingen te laten verschijnen als ze verschijnen, Stop anders en bewerk de behuizing en voeg de gewenste ontbrekende afmetingen toe, en  voer de manipulatie opnieuw uit zoals voorheen en dat is alles... Sorry mijn pc en werkend, ik kan geen screenshot maken...

Laat het me weten als het niet werkt...

@+.

AR

Helaas, ik heb zojuist je oplossing getest en het feit dat de lettertypen zijn ingesloten, verandert niets, de PDF blijft ondanks alles leeg

Hallo

Probeer het zonder het vierkante symbool en zet 80*80*3. Nu zou het moeten werken.

Hallo

Probeer het zonder het vierkante symbool en zet 80*80*3. Nu zou het moeten werken.

Hallo

Ik ga het proberen, maar ik weet niet hoe ik een tekst in een vooraf gedefinieerde tabelsjabloon moet bewerken, ik kan niet vinden hoe ik dat moet doen.

Het moet de naam zijn van uw  gelaste constructie die moet worden gewijzigd

Voor de exporttest wijzigt u gewoon de beschrijving in het onderdeel waarvan u de configuratie wilt exporteren en als de fout daar binnenkort vandaan komt, kunt u het onderdeel van de gelaste constructiebibliotheek corrigeren.

Als u de beschrijving in het laatste onderdeel voor de test wilt wijzigen, klikt u > de rechtermuisknop op Item Lijst met gelaste onderdelen, vervolgens op Eigenschap en wijzigt u de beschrijving van de aanstootgevende regel(s)

Je probeert je export uit te voeren.

Als de export werkt, is het symbool het probleem en moet u het gesoldeerde constructiebibliotheekonderdeel wijzigen om het probleem niet te reproduceren.

Om dit te doen, ga je naar de locatie van je bibliotheek, open je je tube en wijzig je de beschrijvingseigenschap van het onderdeel (bestand, eigenschap, of als onderdeel familie, wijziging in de onderdeelfamilie.)

2 likes

Dank je wel inderdaad, ik merkte dat in de schets van sommige van mijn buismodellen de beschrijvingsregel helemaal ontbrak, ik zal het aanpassen aan degenen die ik zie die pauze als ik verder ga.

Probleem opgelost. Bedankt  

2 likes