Ten eerste heb ik problemen met de back-up van mijn werkinstellingen onder SW 2014, zodra de software opnieuw opstart, worden alle opties teruggezet naar hun oorspronkelijke waarden, ik ben gedwongen om elke keer een SLDREG te doorlopen om mijn werkconfiguratie te resetten, is hier een oplossing voor?
Nog iets, er zijn geen SLDREG-bestanden die optimaal zijn gemaakt voor een mechanische ontwerpinterface?
Hallo, we kunnen proberen de installatie van SolidWorks te repareren, als de instellingen niet zijn opgeslagen, verwijder dan en installeer ze opnieuw. Er zijn geen specifieke instellingen om te downloaden, het hangt sterk af van de positie.
Ik denk niet dat het een installatieprobleem is, aangezien ik een CAD-station gebruik dat rechtstreeks bij een SW-distributeur is gekocht (inclusief installaties).
De reset werkte ook niet, ik heb het ding in het register gewijzigd en ik heb de aanpassing opnieuw gedaan, en het is opnieuw gereset, misschien komt het omdat de software op het netwerk is geïnstalleerd en niet op de pc,
Ik heb de leverancier geraadpleegd, ik zal je meer vertellen (als hij het me vertelt natuurlijk^^)
Ik denk het niet, want hetzelfde probleem op 12 andere stations,
Aan de andere kant is er iets vreemds aan dit alles, de software slaagt erin om de lay-out van de functies op de taakbalk te onthouden, en ook de snelkoppelingen via de "S" -toets, maar niet de bewegingen van de glimlach (houd de rechtermuisknop ingedrukt en schakel), en de andere voorkeuren van...
En uiteindelijk voorlopig geen bruikbaar antwoord van het publiek !
Mijn probleem werd opgelost door de hulp van de provider, ze moesten de software verwijderen, alle gegevens verwijderen op basis van het register en vervolgens opnieuw installeren,