[SolidWorks 2021]
Hoi allemaal
Ik heb een probleem dat ik ondanks mijn onderzoek niet kan oplossen.
Ik heb een assemblage gemaakt met verschillende onderdelen. Maar onmogelijk om ze te combineren voor het exporteren, ik kan die verdomde "Combineren" -knop niet vinden. Het bestaat niet op de studentenversie van SW 2021?
Alvast bedankt voor je hulp!
ramette_sw. stap
Hallo
Exporteer als een stap (of een ander neutraal bestand), open opnieuw als een onderdeelbestand (niet in assemblage anders ga je terug naar je startpunt) en dan zou je je lichamen moeten kunnen combineren zoals je wilt.
2 likes
Hallo
De combine-functie is alleen aanwezig in delen, omdat het lichamen combineert, geen componenten,
In de assemblage kunt u Bestand > Opslaan als en subtype "Deel" selecteren. Uw assemblage wordt dan in deelformaat opgeslagen en bevindt zich in multicorp.
Inderdaad, het uitvoeren van de Step-export zal werken, je moet naar opties gaan > Systeemopties > Importeren, 3D Interconnect uitvinken en in het vervolgkeuzemenu naar STEP gaan, naar beneden vinken "assemblages importeren als onderdelen met meerdere lichamen",
Fijne dag
6 likes
Hallo
Kijk hier hoe je het moet doen , ik had een tutorial over het onderwerp gemaakt.
3 likes