Hallo collega's,
Sinds ik ben overgestapt van 2017 naar 2020 heb ik een foutmelding die ik niet kan verwijderen bij het opstarten!
Ik heb persoonlijke balken en het vraagt me of ik ze wil wijzigen en ik klik op nee en de msg komt elke keer terug als ik start en ik wil niet op ja klikken omdat ik anders alles verlies!
Zie zeefdruk .

Alvast bedankt voor je antwoorden ;-)
solidworks.png
1 like
Hallo eminente collega ;-)
Ik zeg regelmatig om het SWsetting xxx.sldreg bestand op te slaan voordat je de migratie uitvoert.
Solidworks heeft eindelijk begrepen dat het in eerdere versies het *.sldreg-bestand systematisch overschreef, nu vraagt het om uw mening, wat een verbetering is.
Dus sla het bestand op en zodra het de standaardknoppen heeft gewijzigd, laadt u de *.sldreg opnieuw en vindt u uw omgeving hiervoor, u hoeft alleen maar te dubbelklikken op het *.sldreg-bestand omdat het het updateprogramma activeert.
Vriendelijke groeten
1 like
Hallo zozo_mp,
in feite heb ik de back-up gemaakt vóór de migratie, maar ik vraag me af of na het bijwerken van de tabbladen en het herstellen van mijn instellingen het probleem opnieuw zal verschijnen? Kortom, als iemand dit probleem had tijdens het uitvoeren van de update??
Hallo ac cobra 427,
Ja, ik kreeg hetzelfde soort bericht bij het overschakelen naar de 2019-versie, ik heb mijn instellingen van de 2017-versie geïnstalleerd nadat ik ze in een tekstbestand had bewerkt en alle "2017"-waarden had vervangen door "2019". Sindsdien geen bericht meer en geen probleem...
Vriendelijke groeten
1 like
Hallo
Het probleem doet zich inderdaad niet voor als u overschakelt van de 2019 naar de 2020 omdat ze het niet-verlies van aanpassingen hebben verbeterd, maar aangezien ze de indexeringslogica hebben gewijzigd sinds de 2019 (misschien de 2018), wanneer u migreert van een versie lager dan 2019 of 2018, heb je dit bericht dat verwijst naar het bericht met dit indexeringsverhaal.
De methode van @d.roger (die ik groet) is de juiste, het is degene die ik al jaren gebruik omdat ik back-ups maak tijdens het jaar van de SLDREG omdat je in geval van een lockout je aanpassingen verliest.
Vriendelijke groeten
PS: voor de lol aarzel niet om je onderwerp te sluiten HOho hihi, vooral als je twee benen buigt
Hallo collega's,
De computerwetenschapper bewerkte het bestand en verving de msg-fout van 2017 door 2020 en meer. Maar ik weet niet welk bestand hij heeft aangepast.
Bedankt
1 like