Hoe krijg ik toegang tot het integratiepictogram?

Hallo

Ik heb de Solidworks-standaard, ik wil graag meerdere tekeningen maken op een A3-formaat, dat wil zeggen uit een set onderdelen meerdere plannen maken op een A3-formaat, ik hoop dat ik mezelf heb begrepen.

En zo niet, dan wil ik vanuit het integratiepictogram dat ik niet in de software kan vinden, detailplannen maken. Ik teken bijvoorbeeld elke machine die in verschillende delen is ontworpen, mijn doel is om een algemeen plan en alle detailplannen af te drukken.

Hoe moet ik het doen? Bij voorbaat dank.

Voor integratie is het een software die is ontwikkeld door Axemble in de Mycad-tools.

Je moet een onderhoudscontract hebben, denk ik, om toegang te hebben tot de download en installatie.

Contract wordt elk jaar verlengd.

2 likes

Hallo

Ok SBADENIS, ik heb een onderhoudscontract.

Als ik eenmaal ben verbonden met mijn cad-service, hoe krijg ik dan toegang tot de integratietool?

Wat is de te volgen procedure?

Bij voorbaat dank

U moet de myCadTools-installatie downloaden en vervolgens installeren.

http://www.lynkoa.com/contenu/setup-mycadtools-0

Vervolgens wordt u gevraagd om uw toegangscode die Axemble u moet verstrekken en waarmee u een jaar lang gebruik kunt maken van de hulpprogramma's.

Dan heb je een extra werkbalk (tabblad myCadtools 2016), met de pictogrammen van de verschillende software.