Ik heb zojuist voor de tweede keer getest Integratie van de myCADtools-suite. Maar ik vind het echt heel lang om sommige taken uit te voeren. In mijn testcase heb ik een assemblage gemaakt met 5 zeer eenvoudige onderdelen (kubus, cilinder, enz.). En elk stuk heeft eigenschappen. Ik heb 8 vliegtuigen gemaakt voor deze assemblage: A0H, A0V, A1H, enz.
En ik vraag Integratie om 8 eigenschappen in deze 8 vlakken te wijzigen, d.w.z. 64 waarden die moeten worden gewijzigd. En het kostte hem slechts 13 minuten en 17 seconden, alleen al daarvoor! Ik vraag me af hoe lang het zou duren voor een echte assemblage met 500 onderdelen.
Misschien doe ik iets verkeerd. Of misschien zijn er trucjes om het sneller te laten gaan. Of is het normaal dat het zo lang duurt? Heeft u advies?
Voor integratie kunnen verschillende manieren worden gebruikt, sommige taken kunnen worden uitgevoerd zonder het onderdeel in Sw te openen (wijziging van eigendommen), andere niet (creatie van planassemblage...) Zolang Integration de taken vanuit SW uitvoert, is er altijd tijd om de wijzigingen en vernieuwingen in SW aan te brengen. (in tegenstelling tot macro waar u het verversen van het scherm kunt blokkeren tot het einde van de taken. . Dus ja, afhankelijk van de uit te voeren taken, kan het snel behoorlijk lang duren, ook al ben je over het algemeen een grote winnaar in vergelijking met de tijd die je handmatig zou besteden om dezelfde taken uit te voeren. Ik gebruik het om dxf te doen (plannen opschonen en vervolgens opgeslagen in dxf of om pdf's te maken door de eigenschappen van smartbom op te halen (Qty, Qty door marker, client...) Voor dxf, 5 tot 8s per plan, voor pdf, 12-13s per plan (afhankelijk van de complexiteit van het plan (grote assemblage), kan het meer of minder lang zijn. Ik heb ook gemerkt dat om sneller te zijn, je alles in SW moet sluiten voordat je Integration start (of zelfs opnieuw opstart)