Toetsassistentie inschakelen

Hallo lieve vriend(in)n(en),

Een heel simpele vraag, hoe activeer ik de help als ik met de muis over een pictogram beweeg en ik zie wat het doet.

Het is erg handig voor een man die niet vaak tekent

Klik met de rechtermuisknop op een werkbalk, aangepast en controleer dit:

1 like

Bedankt voor je antwoord, ondanks dat het is geactiveerd, werkt het nog steeds niet

Is het een touchscreen? Ik zie de optie Afstand optimaliseren voor interacties met aanrakingen met vinkjes?
Hieronder ziet u het voorbeeld voor de regel:
image

Hallo;

Op basis van je screenshots heb je een oudere versie van solidworks... (gelieve aan te geven welke).
Ik vraag me af of het gebruik van de optie " Knoppen vergroot met tekst " tooltips niet remt ...

Vriendelijke groeten.

2 likes

Hallo

Bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag, mijn versie is van 2015. Hoewel ik de pictogrammen heb uitgeschakeld, verschijnen de knopinfo nog steeds niet

Hallo

Bijgevoegd is een van mijn back-ups uit 2015 waar het werkte om te testen. Maak uw back-up (Tools > Save/Restore Settings in de SOLIDWORKS-software) om de mijne te testen
2015.zip Back-up (65,8 KB)

Hallo

Ik heb je zip-bestand geïnstalleerd en het werkt nog steeds niet. Ik heb drie screenshots gemaakt om je menu te installeren

Hallo

Ik heb op het net gezocht, er wordt vermeld dat mijn nieuwe Amd Radeon grafische kaart een aantal bugs veroorzaakt, het is logisch dat ik mijn Nvdia Quattro-kaart heb vervangen door AMD radeon pro 5100wx. Klinkt bekend?

Hallo

Wat in dit onderwerp wordt benadrukt, is eerder de incompatibiliteit van Windows 8 met SW2015, zelfs als een kaart die recenter is dan de SW-versie op zichzelf grafische bugs kan veroorzaken (om nog maar te zwijgen van de driver die, als deze te recent en niet gecertificeerd is, ook weergavebugs kan genereren).

1 like

In theorie heb je bij de SW-versie een grafische kaart en de gecertificeerde driver nodig. (of vensters)
Hier is een oude versie, dus een oude grafische kaart en een oude driver (in theorie) voor een optimale werking.
Om te testen door het profiel te resetten (zelfs als het waarschijnlijker is dat dit de grafische kaart is):

1 like

Dank u voor het antwoord. Ik denk dat het de juiste is, maar ik kom er voorlopig langs, ik wacht even, ik ben niet enthousiast over het idee om wijzigingen in het register aan te brengen, maar toch bedankt