Hoe de beschrijving permanent weer te geven

Goedenavond allemaal

Ik had  een zeer spraakzame codificatie omdat ik een deel van de beschrijving in de bestandsnaam heb gezet.

van het soort: Mo S-A_2012 Beam _ twee enkele gelede connectoren _ 2017 V1

Ditzelfde deel wordt nu aangeduid als deze U-401-9_V2a. Vanuit het oogpunt van codificatie is het kort en is de breedte van de functiebeheerder aanzienlijk verkleind: maar als je het onderdeel niet kunt zien, is het moeilijk te zeggen wat het is.

Dus ik heb een aanduiding als deze         geplaatst Speciale connector - 3 aansluitingen bij het opslaan van het onderdeel

Maar ik zie het natuurlijk niet als ik in een vergadering zit.

1. Hoe je het ergens in de functiemanager kunt laten verschijnen.
  2. Moet ik een annotatie gebruiken in plaats van de aanduiding.

Kortom, nooit kijken naar de vraag die je me stelt.

Bij voorbaat dank voor uw hulp.

Vriendelijke groeten

PS: Ik maak nooit twee keer dezelfde machine, dus als de machine eenmaal klaar is, heb ik geen versiebeheer. Ik geef de plannen aan de klant en aan hem om het onderhoud te doen (wanneer hij het doet) en aan hem om onderdelen opnieuw te doen als dat nodig is.

Hoi Zozo_mp

Kijk in mijn rits; Ik heb een onderdeel met een testaanduiding die wordt weergegeven in de ASM Feature Manager. Kijk of het aan je behoeften voldoet en vooral of ik de behoefte goed heb begrepen...

teste.zip
2 likes

Heel erg bedankt ac cobra 427

Allereerst werkt het op kamerniveau . Dat is wat ik nu wil, ik moet het zien op ASM-niveau.

Ik zal er naar kijken en morgen bij je  terugkomen vanwege het late uur ;-)

Vriendelijke groeten

Vriendelijke groeten

Hoi Zozo_mp

De procedure van ac cobra 427 werkt voor zowel onderdelen als samenstellingen als u de "Beschrijving" in de bestandseigenschap invult. Daarnaast kunt u Windows Verkenner configureren om beschrijvingen te zien (zie afbeelding).

Vriendelijke groeten.

propriete.png
1 like

Hallo @ ac cobra en @nanik

Ik dank u beiden hartelijk: omdat u perfect op mijn verzoek hebt gereageerd.
Ik merk de super praktische aanvulling van @nanik !
Ik heb natuurlijk meteen het aantal kolommen in de verkenner gewijzigd en de beschrijvingskolom naast het bestandsnummer gezet.

Doel volledig behaald ;-) ;-)

Vriendelijke groeten