Hoe geef ik de terugbellijnen van een buis in onderbroken weergave weer?

Ik werk aan SW2016 en ik wil graag de buitenste ø van een buis die in onderbroken zicht is, dimensioneren.

Vreemd genoeg, als ik de buitenste lijnen van de buis selecteer, vertelt het me dat het een ø is, maar als ik de dimensie tussen de onderbrekingslijnen zet, verdwijnen de retourlijnen.

Hier is een afbeelding

Afgezien van het verschuiven van je beoordeling............  (dat is precies in het midden van je pauze) 

Ik kan niet zien

1 like

Trek de kansen naar rechts of links en vanaf een moment verschijnen de lijnen.

Dan kun je ze weer op de juiste plek terugleggen.

1 like

Dus ik probeerde naar de ene kant te gaan, naar de andere, maar het kwam niet opdagen.

Is er een optie om verrekend te worden?

Wees voorzichtig, soms moet je de dimensie uit de kamer schuiven om de lijnen weer te laten verschijnen.

Hallo

Heb je geprobeerd de breuk te verwijderen en de rib opnieuw te doen, haal hem dan uit de kamer en doe de breuk opnieuw en vervang de rib zoals je wilt...

2 likes

Ik heb het geprobeerd volgens de informatie van AC Cobra, maar niets helpt.

Ik weet niet of het een bug is of zo, maar het werkt niet op mijn werkplek of die van mijn 3 collega's.

Dank u allen voor uw opmerkingen.

hetzelfde voor mij onmogelijk om de retourlijnen tussen de pauze te hebben

Ik ben in SW 2012

@+ ;-)

1 like

ESAIS-dimensioneringsweergave van het modelobject in annotatie

en selecteer de kansen

@+ ;-)

2 likes

Voor mij is het het abnormale gedrag van solidworks, het interompes de recall lijnen zodra de afmeting op het onderdeel is en houdt geen rekening met de interrupt dus geen herinneringslijn op een onderbroken view (sw2014).

Dus ik laat mijn rib op de kamer en niet in het onderbroken deel van het uitzicht, ook al is het minder schoon...

2 likes

Sorry dat ik het niet eens ben met het beste antwoord @sbadenis

En het is niet voor de punten ;-)

Het is inderdaad mogelijk...................; -)

Zie mijn antwoord 

ESAIS-dimensioneringsweergave van het modelobject in annotatie

en selecteer de kansen

Het lijkt erop dat ik de terugroeplijn op de gewenste plaats heb

hiervoor moet je de afmetingen van de 3D nemen als deze natuurlijk is beoordeeld

@+ ;-)

2 likes

Ben het eens met de gt22-oplossing, ik heb het getest en het werkt... Aan de andere kant, waar het niet cool is; Het is op de -1 komt niet terug Sbadenis, want hij hoeft alleen maar te zeggen wat waar is. Door een normale offerte te maken, is dit het goede gedrag van Solidwoks. De -1 moet worden toegekend aan de persoon die het beste antwoord heeft geselecteerd, althans dat is mijn mening...

1 like

nou OK AcCobra....................................... Ik corrigeer het meteen ;-)

en geloof me, ik heb niets tegen @ onze vriend, verre van dat 

Wat me doodt is dat het antwoord wordt gegeven, het blaast je ogen uit en niemand ziet iets ;-)

het is de Breizh-taal die dat wil ;-)

@+ ;-)

1 like