Ik werk aan SW2016 en ik wil graag de buitenste ø van een buis die in onderbroken zicht is, dimensioneren.
Vreemd genoeg, als ik de buitenste lijnen van de buis selecteer, vertelt het me dat het een ø is, maar als ik de dimensie tussen de onderbrekingslijnen zet, verdwijnen de retourlijnen.
Heb je geprobeerd de breuk te verwijderen en de rib opnieuw te doen, haal hem dan uit de kamer en doe de breuk opnieuw en vervang de rib zoals je wilt...
Voor mij is het het abnormale gedrag van solidworks, het interompes de recall lijnen zodra de afmeting op het onderdeel is en houdt geen rekening met de interrupt dus geen herinneringslijn op een onderbroken view (sw2014).
Dus ik laat mijn rib op de kamer en niet in het onderbroken deel van het uitzicht, ook al is het minder schoon...
Ben het eens met de gt22-oplossing, ik heb het getest en het werkt... Aan de andere kant, waar het niet cool is; Het is op de -1 komt niet terug Sbadenis, want hij hoeft alleen maar te zeggen wat waar is. Door een normale offerte te maken, is dit het goede gedrag van Solidwoks. De -1 moet worden toegekend aan de persoon die het beste antwoord heeft geselecteerd, althans dat is mijn mening...