Hallo
Ik wil materialen toevoegen aan het vervolgkeuzemenu voor aangepaste eigenschappen in mijn onderdeelbestand. (zie PC)
Ik kan de locatie niet vinden waar ik deze materialen kan toevoegen.
Bij voorbaat dank.
Alexis
sans_titre.png
Hallo
Ik wil materialen toevoegen aan het vervolgkeuzemenu voor aangepaste eigenschappen in mijn onderdeelbestand. (zie PC)
Ik kan de locatie niet vinden waar ik deze materialen kan toevoegen.
Bij voorbaat dank.
Alexis
Hallo
Het is niet eenvoudig om zo te antwoorden, het hangt af van hoe uw eigenschappenpalet is opgebouwd (vervolgkeuzelijst met een tekstbestandaanroep, tekstvak met een [SW_Matériau] eigenschapsaanroep, ...). U kunt de informatie vinden in het bestand "xxxx.. prtprp" die zich in een map bevindt die u kunt vinden door in de bestandslocaties in systeemopties te kijken.
Vriendelijke groeten
Hallo D.Roger,
Bedankt voor je antwoord, ik heb het bestand gevonden... PRTPRP, alleen hoe open je het en breng je er wijzigingen in aan?
Met de editor voor aangepaste eigenschappen:
Vriendelijke groeten
Hallo
Zoals @d.roger zegt , is het in de eigenschappeneditor dat je je probleem kunt oplossen.
Hier is een voorbeeld van de materiaalkeuze wanneer ik een kamer open: Ik vind de standaard materiaaleditor :
Hallo
Om te hebben wat Aliende heeft, is dit wat je in de definitie van controle moet zetten. De meest gebruikte materialen moeten dan worden gedefinieerd in het tabblad favorieten van de materiaaleditor.
Vriendelijke groeten