Hallo
Ik moet momenteel animaties maken op CATIA COMPOPSER, maar de montage is zwaar en de software is traag, heeft iemand een oplossing voor mijn probleem??
Bedankt!
Kay
Hallo
Ik moet momenteel animaties maken op CATIA COMPOPSER, maar de montage is zwaar en de software is traag, heeft iemand een oplossing voor mijn probleem??
Bedankt!
Kay
Hallo
Verschillende mogelijke antwoorden, ofwel het is te wijten aan de parameter Composer (grafiek) of aan het bestand dat te veel componenten heeft.
Dus is dit de eerste keer dat je dit fenomeen hebt?
Wat is het aantal driehoeken (workshop/vereenvoudiging om het aantal te krijgen)?
@+
Hallo
Het beheren van enorme assemblages wordt steeds complexer. Vaak moet u sommige interne componenten handmatig verwijderen, maar dit is vervelend en erg tijdrovend.
Er zijn ook softwareoplossingen zoals 3D_Evolution SIMPLIFY om onderdelen of CAD-assemblages automatisch lichter te maken.
http://www.coretechnologie.com/fr/produits/3d-evolution/geometry-simplification.html
Hallo en bedankt voor je antwoorden,
Dus ik heb in de zichtbare geometrie in ieder geval 10135368 driehoek, ik probeer nog steeds de .. te openen. Dit cijfer is dus een schatting van een versie met minder onderdelen. Namelijk dat ik werk vanuit igs bestanden, dus alleen aan de oppervlakte. Wat betreft de vereenvoudiger, ik zal het proberen en ik zal zeggen hoe het eruit ziet;) Dankjewel in ieder geval ik hou je op de hoogte.
Kay
Hallo weer, helaas is het voor mij op dit moment onmogelijk om vereenvoudigingssoftware te gebruiken, ik zal uiteindelijk een verzoek moeten indienen dat waarschijnlijk tijd zal kosten. Dus als iemand in de tussentijd een andere oplossing te bieden heeft.
Lerci =))
Re
Je hebt een vereenvoudigingstool in COmposer, het is degene die ik je heb gegeven om het aantal facetten te berekenen.
Heeft u geen CAD beschikbaar om uw IGES om te zetten in een echt volume?
Je hebt een van mijn vragen niet beantwoord, heb je meestal prestatieproblemen op andere bestanden, omdat het instellen van de voorkeuren van de applicatie een oplossing kan zijn.
@+
Re
Sorry coyote, ik heb dat deel van de vraag weggelaten ^^
Ik heb niet echt problemen met andere onderdelen, maar het is de eerste keer dat ik met deze software aan een grote assemblage heb gewerkt. Voor iges kan solidworks niet alle onderdelen repareren omdat de oppervlakken niet goed aan elkaar zijn gelijmd, en ik heb geen toegang tot de mesh-module van catia, in ieder geval gezien het aantal oppervlakken zal het veel tijd kosten.
Ik heb decimering getest, maar het verandert de vormen veel, op dit moment heeft het samenvoegen van de verschillende modules me in staat gesteld om aan vloeibaarheid te winnen =), de andere vereenvoudigingstools zijn me daarentegen helemaal niet bekend.
Wat de configuratie betreft, als er een truc is waarin ik geïnteresseerd ben, weet je maar nooit =)
Bedankt
Kay
Re
U kunt proberen de instellingen te wijzigen die in "Hardwareondersteuning" staan in de voorkeuren van de app, zie bijgevoegde afbeelding.
Als je geen professionele 3D grafische kaart hebt, zoals QUadro, kun je de open GL bijvoorbeeld uitschakelen om vloeibaarheid te winnen, maar onvermijdelijk de grafische kwaliteit te verliezen.
@+
Re
Bedankt voor al deze tips, het is me gelukt om een beetje meer vloeibaarheid te hebben, dus nu kan ik zelfs sibcest langzaam werken .. Heel erg bedankt in ieder geval!!
Ik heb mijn pb opgelost!!
Bedankt!!