Hoe verbeter ik de resolutie van een afbeelding (bedrijfslogo) bij het exporteren van .pdf een tekening?

Hallo

Mijn bedrijf heeft net zijn visuele identiteit veranderd en ik heb de basemaps geüpdatet met het nieuwe logo.

Deze werd mij in .jpeg geleverd, met een hoge resolutie (300 dpi) en in verschillende maten. Wat de versie ook is, wanneer het wordt geëxporteerd .pdf de tekening, is het logo lelijk, gekanteeld.

Ik heb alles gezocht en aangepast wat ik kon vinden dat direct of indirect de resolutie van deze afbeelding in de opgeslagen pdf kon beïnvloeden, zonder veel verbetering.

Enig idee/tip iemand?

Bij voorbaat dank.

Hallo

Normaal gesproken, als je je achtergrond was en als je gaat invoegen ==>afbeelding, wordt je gevraagd om een lage resolutie of een hoge resolutie. Probeer met hoog, wat voor mij heel goed werkte.

@ AC Cobra 427,

Nee, via insert/image, geen mogelijkheden om de resolutie aan te passen (zie bijlage).

pm_image.jpg

Het kan zijn dat je een vorige keer op Niet meer weergeven hebt geklikt, ga dan naar tools==>opties==>berichten/fouten/waarschuwingen en vink vervolgens de resolutie aan

resolution_image.jpg

Ik heb niets over de resolutie in de genegeerde berichten en waarschuwingen...

msg_erreurs_avert.jpg

Is het Solidworks 2020?

Ja, solide 2020.

Raar raar, ik ook 

Heb je ook 2020 professional?

Hallo

In mijn geval, bij export, heb ik de resolutie verhoogd naar 600.

capture.png
1 like

@ac 427 cobra, niet SW standaard

@TP. Ik heb geprobeerd de resolutie naar 600 dpi te duwen, een lichte verbetering, maar toch een verbetering.

Ah, misschien is dat een van de verschillen tussen de Standard en de professional.

Misschien stuur me de basiskaarten en het logo in privé msg via een wetransfer-link en ik zorg ervoor.