Hoe de visualisatie van een 3d van een gedimensioneerd onderdeel in Edrawing te verbeteren

Hallo;

Allereerst bied ik mijn excuses aan voor het niet voldoen aan mijn verzoek van gisteren. Ik ben dit forum aan het ontdekken en ik heb nog geen referentie!

Nog steeds om de detailplannen kort te sluiten, heb ik onder Solidworks een naald in de 3D gedimensioneerd. Ik heb opgeslagen als een eDrawing-bestand ( .eprt )

Ik bekijk het bijgevoegde  bestand (screenshot) en ik krijg de 3D met onevenredige pijlen , die verschijnen, verdwijnen ... kortom, onbruikbaar.

De menu's die voor mij beschikbaar zijn in de software stellen me niet in staat om mijn weergave te verbeteren.

Heb ik de software up-to-date?

aiguille.png
3 likes
Hallo, dat is de vraag die ik wilde stellen. Heb je geüpdatet naar de nieuwste versie van Edrawings? Wat is uw versie en SP van SolidWorks?

Hallo

Om tekeningen te vervangen, want ik begrijp dat dat je doel is, heeft SolidWorks een product uitgebracht dat daarvoor gemaakt is: SolidWorks MBD

Meer info hier: http://www.axemble.com/sites/default/files/sw2015_datasheet_mbd_fra_0.pdf

Tot ziens.

edrawing versie ==> 2014 SP04

SOLIDWORKS-versie ==> 2014x64 SP4.0

Wat betreft de MBD-module, ik ben sinds vanmorgen aan de sap. Het zal beschikbaar zijn met de 2015-versie, die we begin volgend jaar zullen hebben omdat we van pc veranderen en we alles tegelijkertijd doen.

Ik heb gevraagd om een demoversie om de mogelijkheden te verkennen en via deze module een oplossing op te zetten

Dank u allen

1 like

Te bezien voor het budget, maar MBD kost nog steeds 2000€ plus 500 euro per jaar... (nou ja, dit zijn prijzen die op internet in dollars te vinden zijn)

Het ziet eruit als een grafische bug. 

Controleer de Microsoft KB3072630 is geïnstalleerd vanuit Windows Update, zoals dit:

1. Als u Windows Update wilt openen, klikt u op de knop Start .Image du bouton Démarrer Typ in het zoekvak Update en klik vervolgens in de lijst met resultaten op Windows Update.
  2. Klik in het linkerdeelvenster op Updategeschiedenis weergeven.

Als dit het geval is, moet u het verwijderen door deze tutorial te volgen:

http://www.mycadblog.fr/problemes-solidworks-rencontres-apres-la-mise-a-jour-de-microsoft/

1 like

Misschien ook kijken in de opties van Edrawings.

Is het hetzelfde probleem op meerdere werkstations?

Is het mogelijk om het bestand over te dragen voor testen?

Bedankt voor de info. Ik ben er druk mee bezig en ik zal je vertellen wat het is .

Ja, het is hetzelfde probleem voor verschillende posities.

Bijgevoegd is het bestand dat door eDrawing is gegenereerd

AIG-00239-essai_2.eprt

Hoi allemaal;

Met betrekking tot IT hebben we de Microsoft KB3072630-update die sinds Windows Update is geïnstalleerd, niet gewijzigd voor "register"-problemen

Ik vermoed dat de visualisatieproblemen voortkomen uit het feit dat eDrawing de toevoeging van dimensies in de 3D van solidworks niet tolereert.

Gebruikers (programmeur, controller,.. ) hebben de mogelijkheid om volumes te meten via de functies van eDrawind.

Vriendelijke groeten