Allereerst bied ik mijn excuses aan voor het niet voldoen aan mijn verzoek van gisteren. Ik ben dit forum aan het ontdekken en ik heb nog geen referentie!
Nog steeds om de detailplannen kort te sluiten, heb ik onder Solidworks een naald in de 3D gedimensioneerd. Ik heb opgeslagen als een eDrawing-bestand ( .eprt )
Ik bekijk het bijgevoegde bestand (screenshot) en ik krijg de 3D met onevenredige pijlen , die verschijnen, verdwijnen ... kortom, onbruikbaar.
De menu's die voor mij beschikbaar zijn in de software stellen me niet in staat om mijn weergave te verbeteren.
Wat betreft de MBD-module, ik ben sinds vanmorgen aan de sap. Het zal beschikbaar zijn met de 2015-versie, die we begin volgend jaar zullen hebben omdat we van pc veranderen en we alles tegelijkertijd doen.
Ik heb gevraagd om een demoversie om de mogelijkheden te verkennen en via deze module een oplossing op te zetten
Te bezien voor het budget, maar MBD kost nog steeds 2000€ plus 500 euro per jaar... (nou ja, dit zijn prijzen die op internet in dollars te vinden zijn)