Ik heb een assemblage opgezet en ik heb een tekening gemaakt. Het tekeningbestand bevat meerdere vellen voor elke configuratie en elke configuratie heeft zijn eigen stuklijst.
Op elk blad zijn er veel weergaven met bubbels en dus moet ik elke weergave koppelen aan de nomenclatuur, dus ik zou graag alle weergaven in één manipulatie willen kunnen associëren in plaats van weergave voor weergave, omdat er veel van zijn.
We doen dit vaak, u moet met de rechtermuisknop op de betreffende weergave/eigenschap klikken. In het venster dat verschijnt, linksonder, is er een vak "Bubbels" waar u de tabel kunt kiezen die u wilt gebruiken.
Op dezelfde manier kan men voor het titelblok, door met de rechtermuisknop te klikken/eigenschap in een leeg gebied van het blad, de sjabloon kiezen die de aangepaste eigenschappen zal bieden om het titelblok te vullen.
Dus zoals Steffeno bedacht, is dit een .sldrw-bestand met meerdere folio's. Ik ga net als jij verder met het koppelen van de bubbels, maar dat is precies wat me stoort, er zijn veel weergaven in elk blad. Het idee was om alle weergaven tegelijk te koppelen (door alle weergaven te selecteren, werkte het niet).
Voor zover ik weet en tot mijn grote spijt is het namelijk niet mogelijk om in één enkele bewerking verschillende opvattingen aan een nomenclatuur te koppelen.
Een macro zou het werk moeten kunnen doen, als we ervan uitgaan dat we de opvattingen van een bestuur associëren met een nomenclatuur.
Hetzelfde: ik heb een assemblage geconfigureerd en ik heb een tekening gemaakt, het tekeningbestand bevat verschillende bladen voor elke configuratie, maar het probleem is dat wanneer ik op "opslaan" klik, SW me verschillende "herbouws" vraagt en bovendien elke keer "alle bladen bijwerken ".