Hoi allemaal!
Ik werk aan grote plaatwerksamenstellingen, ook is er vaak leidingwerk. De algemene tekeningen zijn onmogelijk om te doen, bij de minste manipulatie crasht de software ... Zijn er parameters (grafiek) die ik kan aanpassen zodat de computer minder nodig is om tekeningen te berekenen? Toen ik aan Catia V5 R21 werkte, in 3D, was de grafische kant niet zo aanwezig, is het mogelijk om hetzelfde te doen op solidworks? Altijd in een zorg voor traagheid.
De pc-configuratie ziet er redelijk goed uit.
Dank je wel:)
Om uw vragen te beantwoorden:
1. SW 2018
2. Honderd alleen in plaatwerk, er is ook alle integratie van commerciële componenten (ventilator, compressor, elektromotor, ect)
3. 10 voor plaatwerk, plus al die van de handelselementen
4. De prestatiebeoordeling is 7.7, Windows 7 professional, Intel(R) Xeon(R) CPU es-1620.5 GHz-processor, 16 GB RAM, Nvidia Quadro M4000 grafische kaart en 250 GB SSD
5. Als ik de aanzichten wil verplaatsen, maak dan sneden en detailaanzichten. Bij de opening gaat alles goed en duurt het niet heel lang.
Hallo
Bedankt voor deze verduidelijkingen! inderdaad leuke config, behalve de W7 die aan het einde van zijn levensduur voor SW.
Ik kan me de compatibiliteit van de W7 en SW 2018 niet herinneren.
Een paar dagen geleden hadden we een discussie over een soortgelijk onderwerp, geloof ik.
Ik zal proberen haar te vinden!
Vriendelijke groeten
1 like
Hallo
Om te voorkomen dat alles opnieuw moet worden berekend, moet de vergrendelingsstang in de kamers worden geactiveerd. Het vermijdt onnodige reconstructies.
3 likes
Voor crashes in een grote assemblage heeft het veel vaker te maken met geïmporteerde motoronderdelen, commerciële elementen, dan met getekende (plaatwerk)
2 likes