Hallo
Ik heb de naam van de extensie niet meer in mijn typekolom in de solidworks explorer, ik heb alleen "SLD 2020 app" terwijl ik graag "SLDRW.... " enz.
Hoe doe je dat?
Bedankt
2020-11-06_17h00_13.png
Hallo
Ik heb de naam van de extensie niet meer in mijn typekolom in de solidworks explorer, ik heb alleen "SLD 2020 app" terwijl ik graag "SLDRW.... " enz.
Hoe doe je dat?
Bedankt
Hallo
Probeer met de rechtermuisknop te klikken op de onderdeelbestanden, vervolgens op eigenschappen, en in opent met zoeken naar Solidworks Launcher en idem voor de drw.
Hallo
Als de methode van @ac cobra 427 niet werkt, wat bij mij wel het geval was, kun je een standaardtoepassing kiezen die deze methode volgt:
Configuratiescherm\Programma's\Standaardprogramma's -> Associate File Type

Standaard-app kiezen

Cdlt
Bedankt voor je antwoorden, maar ik kan geen "solidworks launcher" vinden in mijn applicaties, ik heb alleen "solidworks" in mijn eentje
Hallo
Ga naar een solidworks-onderdeel, klik met de rechtermuisknop en "openen met" dat je zou moeten vinden.
Moge de kracht met je zijn.
Je moet het keuzepaneel uitvouwen en vervolgens "zoeken naar een andere applicatie op deze pc" kiezen om het exe-bestand te vinden, thuis is het hier: C:\Program Files\SOLIDWORKS Corp\SOLIDWORKS\swShellFileLauncher.exe
Net als in mijn 1e bericht, klik met de rechtermuisknop en eigenschappen en kies in opent Solidworks Launcher.
Ik klikte met de rechtermuisknop op mijn bestanden, eigendom en ik wijzigde het openingsprogramma door Solidworks Launcher te kiezen die opnieuw verscheen na uw eerdere manipulatie.
Dank u allen
Hallo
U moet nog steeds het antwoord valideren dat u het meest heeft geholpen om uw probleem op te lossen, dit kan gebruikers met hetzelfde probleem helpen het op te lossen door het antwoord gemakkelijker te vinden (hetzelfde op uw andere huidige vragen).
Vriendelijke groeten