Hoe krijg je een betere weergave op SW23

Hoi allemaal

Ik zit op SW23. Ik wil geen fotorealistische weergave hebben, alleen een betere weergave dan degene die ik nu heb. Ik zou graag grotere of meer zichtbare lijnen willen zien. Hoe doe je dat?

Momenteel ben ik aan het sleutelen door mijn stuk op te nemen in JPG met een hoge resolutie om er vervolgens op in te zoomen en later opnieuw op te nemen. Heb je een andere manier om dingen te doen?

Hier is de weergave die ik momenteel heb en die nog niet goed genoeg is naar mijn smaak.

Bij voorbaat dank voor uw toekomstig advies.

Hallo;
Voor een transparant onderdeel als dit ga ik door de tekening (met een witte achtergrond natuurlijk), gezien in gearceerde modus dan:
Speel met de opties van het document " regellettertype " en speel met de aangepaste diktes:
image
(u zult er echter aan moeten denken om het voor de andere leden van het Europees Parlement te hebben aangepast...)
Anders:
Converteer de weergave naar een schets,
image
en speel met de dikte van de lijnen:
image

Opmerking: het is mogelijk om de wijziging van lijndiktes direct in de weergave te gebruiken (zonder dat u deze naar een schets hoeft te converteren)
image
(*) RMB = Rechtermuisknop (Klik met de rechtermuisknop op wat...)
maar het is veel langer... deels regel voor regel...

1 like

Heel erg bedankt voor deze techniek, ik heb er helemaal niet over nagedacht, het is een ander alternatief dat ook heel goed kan zijn. :+1:

Hallo

Een andere methode: Cartoon-modus.

• Kies Randen in de modus Gearceerde afbeelding :
    image

• Kies de Cartoon-modus onder RealView:
    image
    image

• Open PhotoView 360-opties :
    image

• Scroll naar beneden en controleer de uitrol van " Contour/ cartoon rendering" :
    image

• selecteer het type " Cartoon " en vervolgens het type " Render met cartoonranden en schaduw ", 

• Verander de dikte van de lijnen en hun kleur indien nodig.

• valideer met het groene vinkje (of maak de screenshots zonder de PV360-opties te sluiten).

3 likes