Het is misschien duidelijk voor sommigen, maar ik kan het niet vinden, dus stel ik je de vraag: Is er een optie om de nullen aan de rechterkant direct in een stuklijst te verbergen?
Ik wil de onnodige rechternullen voor mijn buislengtes in mijn stuklijst verbergen, het is een aangepaste eigenschap en de waarden worden sowieso afgerond op de dichtstbijzijnde mm.
In document eigenschap>tabellen>algemeen of stuklijsten> nullen aan de rechterkant, verandert het niets, hetzelfde geldt voor de eigenschappen van mijn onderdeel of merk.
Als iemand een antwoord heeft, ben ik er helemaal voor!
Een ander nummer, Klik op de letter van de kolom, dan sigma symbool (vergelijking), daar zou je de betreffende aangepaste eigenschappen moeten zien. Er is de vervolgkeuzelijst "precisie". Probeer .1
Dus waar is de optie "nullen aan de rechterkant verbergen" voor vergelijkingen van persoonlijke eigendommen? Ik heb dit vakje voor mijn deel aangevinkt: voor afmetingen, toleranties en in tabel>nomenclatuur en tabel>algemeen.
En hoe komt het dat de waarde in mijn nomenclatuurtabel in .0000 is, terwijl de gemeten waarde en de waarde in mijn vergelijking in .00 is?
Hallo @stefbeno Ik weet dat om de precisie in de tabel met vergelijkingen te wijzigen, we door de eenheden moeten gaan. Het is mogelijk dat dit ook gevolgen heeft voor de stuklijsten.
Ja, eindelijk heb ik de eigenschappen op eenheidsniveau doorgenomen, het beïnvloedt mijn hele document, maar in dit geval was het niet erg belangrijk. Niets was in feite precies tot op de tiende.