Ik heb een gelast mechanisch frame, in een hoek van 40x40x2, dat is 1200 mm x 800 mm. Zie bijlage.
Ik zou het graag willen transformeren in een stuk plaatwerk (of iets anders) om zijn platte pers te hebben met zijn 5 hoeksneden. Als:/__\/____\/__\/____\
Om het te integreren in mijn tekening.
Is dit mogelijk? Is er een andere eenvoudige oplossing om hetzelfde resultaat te bereiken?
Wetende dat ik de eigenschappen van de hoek van 40x40x2 voor mijn stroomtabel moet herstellen.
Als je een hoekprofiel van 40x40x2 hebt gemaakt door langs een rechthoekige schets te extruderen, weet ik niet zeker of het mogelijk is zonder de plaatwerkfuncties te doorlopen.
Misschien moet je de achtergrond van je frame maken door 2 frames in elkaar te schetsen, de functie "gevouwen basisplaat" om zo in 3D de achtergrond te creëren, en vervolgens op elke buitenrand van je achtergrond een gevouwen plaatwerk op de randen te maken.
Op deze manier heb je toegang tot het uitgeklapte.
Ik heb mijn frame gemaakt in MS L van 40x40x2 om het in mijn stroomtabel te hebben.
Op ditzelfde stuk heb ik een plaatstalen frame gemaakt met dezelfde doorsnede en vormkenmerken als mijn vorige frame.
Ik doe twee interne configuraties in de kamer, een standaardconfiguratie met mijn frame in MS. En een andere config met mijn blad uitgevouwen om het uitzicht in de Europarlementariër te hebben.