Hoe wijzig ik de uitvoernaam van een bestand op batchconverter?

Hallo

Ik wil graag pdf-bestanden genereren met Batch Converter en het een naam geven door te zoeken naar de eigenschappen van het bestand.

Voorbeeld: 

Mijn bestand heet "mardi05-01.drw" met verschillende vellen. In elk blad zit een cartouche met een referentie (0012; 0013; ...) en een aanduiding (tube1; tube2; ...). Ik wil graag pds uitbrengen met de naam: 0012 - tube1; 0013 - buis3; ...

Ik weet niet of dit mogelijk is met deze tool. Er kan een andere manier zijn, bijvoorbeeld met behulp van een macro...

Bedankt

Hallo

Heb je geprobeerd:

tabblad Opties; "naam van gegenereerde bestanden"

Aan het einde van de regel "Vervang/voeg de eerste tekens toe" klikt u op de "... "

Dit geeft u toegang tot opties om eigenschapswaarden op te halen.

Vriendelijke groeten

1 like

Om de @Gabriel informatie te voltooien:

U kunt uw PDF-bestand eenvoudig de volgende naam geven:

Dinsdag05-01-00152-tube1

Om dit te doen in de "Opties" van Batchconverter, en in het tabblad "Gegenereerde bestandsnamen":

In het vak "Laatste tekens vervangen/toevoegen":

Klik op [....]

U kiest het type velden: "Waarde van een eigendom": u voert de naam van uw eigendom in 1

u valideert op OK

u selecteert opnieuw het type velden: "Waarde van een eigendom": u voert de naam van uw eigendom in 2

u valideert op OK

U controleert de [+] voor het vak "Laatste tekens vervangen/toevoegen":

In de lijst met geselecteerde regels wordt een nieuwe regel weergegeven.

Deze regel moet worden gecontroleerd om van toepassing te zijn.

INFO: vergeet niet om je regel op te slaan.

1 like

Hallo

Bedankt voor deze informatie. Tot nu toe had ik het gevonden, maar ik loop vast bij de stap:  "U kiest het type velden: "Waarde van een woning": u voert de naam van uw woning 1 in". Hoe moet ik de naam van deze woning typen? Ik heb "SW-Reference" geprobeerd, maar het zet me 'lege velden' ... Is het de syntaxis die niet goed is?

Vriendelijke groeten