Hallo
Ik wil graag pdf-bestanden genereren met Batch Converter en het een naam geven door te zoeken naar de eigenschappen van het bestand.
Voorbeeld:
Mijn bestand heet "mardi05-01.drw" met verschillende vellen. In elk blad zit een cartouche met een referentie (0012; 0013; ...) en een aanduiding (tube1; tube2; ...). Ik wil graag pds uitbrengen met de naam: 0012 - tube1; 0013 - buis3; ...
Ik weet niet of dit mogelijk is met deze tool. Er kan een andere manier zijn, bijvoorbeeld met behulp van een macro...
Bedankt
Hallo
Heb je geprobeerd:
tabblad Opties; "naam van gegenereerde bestanden"
Aan het einde van de regel "Vervang/voeg de eerste tekens toe" klikt u op de "... "
Dit geeft u toegang tot opties om eigenschapswaarden op te halen.
Vriendelijke groeten
1 like
Om de @Gabriel informatie te voltooien:
U kunt uw PDF-bestand eenvoudig de volgende naam geven:
Dinsdag05-01-00152-tube1
Om dit te doen in de "Opties" van Batchconverter, en in het tabblad "Gegenereerde bestandsnamen":
In het vak "Laatste tekens vervangen/toevoegen":
Klik op [....]
U kiest het type velden: "Waarde van een eigendom": u voert de naam van uw eigendom in 1
u valideert op OK
u selecteert opnieuw het type velden: "Waarde van een eigendom": u voert de naam van uw eigendom in 2
u valideert op OK
U controleert de [+] voor het vak "Laatste tekens vervangen/toevoegen":
In de lijst met geselecteerde regels wordt een nieuwe regel weergegeven.
Deze regel moet worden gecontroleerd om van toepassing te zijn.
INFO: vergeet niet om je regel op te slaan.
1 like
Hallo
Bedankt voor deze informatie. Tot nu toe had ik het gevonden, maar ik loop vast bij de stap: "U kiest het type velden: "Waarde van een woning": u voert de naam van uw woning 1 in". Hoe moet ik de naam van deze woning typen? Ik heb "SW-Reference" geprobeerd, maar het zet me 'lege velden' ... Is het de syntaxis die niet goed is?
Vriendelijke groeten