Hallo
Ik kan het standaard projectietype op SW2018 niet wijzigen, maar mijn basiskaarten zijn in het Europese projectietype, of het nu het ".slddrt", ".drwdot" en zelfs het "Layout"-model in de sjablonen is. Zodra ik op "maak een tekening vanuit de kamer" of "Ctrl+N tekening" druk, wordt mijn plan elke keer ingesteld op het projectietype VS.
Bij voorbaat dank,
Hallo
Als, zoals u al zei, elke sjabloon zich in het Europa-projectietype bevindt, controleer dan of het sjabloonpad naar de juiste bestanden verwijst. Soms wordt het niet naar wens bijgewerkt. (Opties => Standaard sjablonen => tekeningen (zie PC))
Controleer ook de paden in Opties = > Bestandslocaties, terwijl je toch bezig bent.
miseenplaneuropevsusa.png
5 likes
Hallo
Als je in het Europees Parlement bent en je klikt met de rechtermuisknop en dan heb je onroerend goed Europa of de VS? Nadat u het in Europa hebt geplaatst als dat niet het geval was, verwijdert u uw munten erin en laat u het vervolgens registreren onder . DRWDOT om uw updatesjabloon te hebben.
1 like
Heel erg bedankt, het probleem kwam van het "Model" toen ik de MEP opende, nam het de juiste tekening aan, maar met voor "Model" een MEP in een verborgen map die in het projectietype van de VS was. Ik heb geprobeerd het "Model" te wijzigen toen ik alleen de locatie van de bestanden moest wijzigen.
Hallo, ik heb dezelfde pb als jij, wat heb je gedaan op het gebied van de locatie van de bestanden?
Bedankt
U moet SW vertellen waar uw sjabloonbestanden zich bevinden (drwdot) in Systeemopties/Bestandslocatie/Documentsjablonen (dit is het 1e onderwerp).
Als je toch bezig bent, verander dan ook het pad van de basiskaarten.