Hallo, ik heb een probleem, ik ben wanhopig op zoek naar hoe ik de weergave van datums in DD/MM/JJJJ in autocomplete kan zetten via aangepaste eigenschappen... Blijkbaar zet het standaard de maanden op de eerste plaats, maar ik had graag gezien dat de dagen als eerste werden weergegeven.
Ik weet zeker dat het ergens een klein detail moet zijn, maar hier is het ding, na 2 uur onderzoek sta ik op het punt de handdoek in de ring te gooien en een tekstvak te plaatsen in plaats van een datum.
Bij voorbaat dank voor uw hulp...
captured.jpg
Hallo
u de DD/MM/YYYY in het titelblok wilt hebben bij het bijwerken van de index???
Ja, dat klopt... Ik weet niet waarom, maar thuis, met de kalender die verschijnt als ik naar de aangepaste eigenschappen ga, als ik op de datum van vandaag klik, zet ik de maand op de eerste plaats (MM/DD/JJJJ)
Goedenavond
Ik denk dat SW in het Engels is, dus de datumweergave voldoet aan de taal. Naar mijn mening is er geen eenvoudige oplossing, behalve om de interface naar het Frans te schakelen.
1 like
Verdomme, dat is waar ik bang voor was, want ja, ik ben in Solidworks Engels... Dus ik zal een eenvoudig tekstvak moeten doornemen. Je weet maar nooit, als iemand een oplossing had voor dit interfaceprobleem (we hebben het recht om te dromen), laat ik de vraag open.
In ieder geval bedankt voor alles. :)
En als u een notitie plaatst die naar de datumeigenschap verwijst, ziet deze er als volgt uit???
Aan de andere kant, Ac Cobra 427, ik zie niet wat je me wilt uitleggen.
Kunt u mij beschrijven welke operaties indien mogelijk moeten worden uitgevoerd? :)
Hallo
Je voegt ==>annotaties==>note in en dan ga je naar links in de PropertyManager en ik geloof dat dit het tweede pictogram is waar je naar een woning kunt linken en daar zoek je naar een korte datum. Misschien zit er nog een bij die bij je past...
Oh oké... Dus ik had geprobeerd dit te doen, maar het punt was dat ik met behulp van het pictogram Aangepaste eigenschappen aan de rechterkant, een kalender had die werd weergegeven voor de datums. Maar toen ik er een selecteerde, werd het veld automatisch ingevuld door de maand, de dag en vervolgens het jaar in te voeren.
Het was meer om deze kalenderfunctie te gebruiken dat ik een oplossing wilde vinden.
Maar naar mijn mening heeft het te maken met het feit dat ik een Engelse versie van SW gebruik. :-/