Hoe kom ik erachter welke SW-invoegtoepassingen zijn geïnstalleerd?

Hallo

In mijn BE werken we met drijvende licenties.

Normaal gesproken activeren of deactiveren we de add-ons en past de licentie zich aan de geactiveerde add-ons aan.

Vanaf de release van 2016 is de simulatie-invoegtoepassing niet langer beschikbaar.

Vraag: Hoe weet ik welke solidworks add-ins op mijn computer zijn geïnstalleerd?

Dank u voor uw antwoorden

1 like

Hallo

Je gaat naar Tools en invoegtoepassingen. (scherm bijgevoegd)

sans_titre.jpg
2 likes

Ja, of direct hier:

En we weten of Simulation is geïnstalleerd en actief is:

Dank u voor uw antwoorden.

Ik weet waar ik de lijst met supplementen kan vinden. Dit is waar ik degene die ik nodig heb aan- of uitzet.

Het probleem is dat de simulatie-invoegtoepassing zou moeten worden geïnstalleerd, maar niet in deze lijst voorkomt.

Is er een andere manier om te controleren welke add-ons op de pc zijn geïnstalleerd?

complements.bmp
1 like

Hallo

Bekend probleem, het komt door een Windows-update, je moet het verwijderen en de SOLIDWORKS-installatie repareren. Zie dit vorige bericht

http://www.lynkoa.com/forum/3d/probleme-complements-sw-2015

@+

@Coyote:

Ik zag deze vraag, maar ik ben met SW2016 onder win7

De andere werkplekken van de BE (onder Win10 of Win8.1) hebben hetzelfde probleem, en we hadden allemaal dezelfde installatie.

Ik neig meer naar een slechte installatie van de kant van de computerwetenschapper, maar ik heb elementen nodig om hem te bewijzen dat hij niet alles heeft geïnstalleerd wat hij zou moeten installeren.

De simulatie-invoegtoepassing verschijnt in de solidwors-invoegbalk, maar in grijs weergegeven is dit het begin van een...

1 like

Re

Ga naar het menu "?"  en klik op "mijn producten" en stuur vervolgens een afdrukscherm!

@+

Hier is de foto.

mes_produits.bmp

uit gewetenswroeging keek ik naar het "over" -venster dat zou moeten aangeven welke versie van SW is geïnstalleerd... Daar is ze

Over vertelt me dat het een premie is

Mijn producten vertellen me dat het een pro is

Ter info, ik heb de premium-licentie geleend voordat ik de screenshots maakte

a_propos.jpg

Probleem opgelost maar de vraag is niet echt...

Het probleem kwam van de installatie waarbij de simulatie niet op de juiste plaats was gecontroleerd en dus niet was geïnstalleerd :-(

Aan de andere kant, om het te zien, heeft de hotline een wijziging van de installatie ondergaan (wat ik niet kan doen, omdat ik de rechten op de pc niet heb)

1 like